Pyntet til fest

Det har vært en hektisk desember med innflytting, sykdom, jobbing i butikken, juleforberedelser, juleselskaper og varetelling. På tross av det sitter jeg igjen med en god følelse over at desember ble akkurat slik den skulle bli, og at julestemningen ikke hadde kommet like godt om jeg ikke hadde vært utslitt etter julemiddagen på julaften. Med et glass rødvin ringte vi julen inn, og roen senket seg endelig i #villarachel.

Jeg inviterte noen venninner til juebord hos meg, og det var selvfølgelig koselig som alltid.

Jeg elsker mitt nye spisebord. Det er kjøpt på Bohus, og er i serien “Massive”. Stolene er fra Ikea, og saueskinn har jeg kjøpt på trendsales.no

Bordet ble pyntet med granbar fra treet i hagen, julekuler og store stearinlys. Jeg har også samlet på serviset som heter Extreme fra Tilbords, og fikk rødvinsgladd, hvitvinsglass og vannglass i bryllupsgave. Det er veldig fint å ha serveringsutstyr når man har gjester. .

Tapasjulebord hos meg. Jenter fra fjern og nær var samlet til en koselig kveld 😀

GOD JUL <3

4 kommentarer
    1. Nydelig dekket bord! Et lite spørsmål fra meg…..hva heter fargen på veggen ved spisebordet? Godt nytt år til deg og dine! Mvh Johanne

    2. Nydelig bord.. falt heilt for da 😊😊 Finne da ikkje på Bohus si nettside, heite fa massive eller har du ett anna navn på det? 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg