VillaRachel: OK

Da kan jeg endelig glise over at jeg står med nøkkelen til #villarachel i hånden, og kan kalle meg selv for huseier. Denne fredage skulle sannelig bli vår dag, og det var deilig å endelig få frie tøyler til å flytte inn i drømmehuset. Vi har ventet lenge, og vell så det, og det typiske som skjer når startskuddet har gått, er at Robin blir syk hele helga. Heldigvis var svigerforeldrene mine redningen i noen timer, så jeg fikk begynt på flyttelasset.

Lørdag kveld var det to spende småtroll som skulle overnatte i nyhuset for aller første gang.

….og før legetid ble det sannelig tid til både “pupping” og lesing i mamma og pappas store seng…


Det var rart å våkne søndag morgen i sitt eget hus. I #villarachel som vi har ventet så lenge på. Vi startet første søndag i advent med julemusikk, lesing av adventsvers og en god frokost. Etterpå fortsatte dagens gjøremål, og travelt som det var denne helga, måtte jeg bruke 4 dyrebare timer på jobb.

…mens vi venter på bordet vi har bestilt oss, ble det likevell stemning rundt frokostbordet..

Alt i alt ei slitsom og hektisk helg, men gud så deilig å ikke vente mer!

 

Og til dere som venter på en saftig bloggkalender må jeg nok desverre skuffe dere. I år har jeg valgt å legge fokus på barn, hus og stemnig. Jeg vil dele hverdagen med dere, ikke rabatter og prosenter. Noen tips vil det komme, men ingen ren julekalender. Jeg synes det begynner å bli alt for mange av dem der ute, og alt man ser runt om kring er reklame og reposting. I to år på rad har jeg hatt kalender til dere lesere, og hvert år sitter jeg igjen med tanker om at “dette gidder jeg ikke” fordi jeg ikke får noe ut av det selv, og fordi jeg ikke får tid til å skrive om det vi faktisk gjør før jul. I desember måned vil dere finne juletips og førjulsstemning. Vi vil vise frem huset vårt, og ikke minst julebaksten. Det kommer oppskrifter og tips til hyggelige ting å gjøre 🙂 Håper ikke så mange ble skuffet 🙂

 

God Mandags kveld 🙂

 

 

9 kommentarer
    1. Utrolig flott hus dere har bygget! Og jeg er helt enig mtp. julekalender. Jeg vil mye heller lese de koselige hverdagsinnleggene enn å se reklame på reklame!…God første desemberuke 🙂

    2. SÅ ENIG! Alt for mye reklame både på blogg og instagram. Huset deres ser helt nydelig ut! Gleder meg masse til å se mer av det og tips til julestemning og bakst:-) du er flink! Stå på:) ønsker også gjerne et innlegg opphvorsan det går som trebarnsmor og evt søskensjalusi? Fin førjulstid til dere:)

    3. Gratulerer så mye med nytt flott hus. Gleder meg til å se mer av det. Synes det er veldig bra at du prioriterer andre ting enn julekalender. Kos dere i nyhuset med familien:) God førjulstid.

    4. Gratulera så mykje med nytt, flott hus! Så einig i prioriteringa di no fram mot jul, gler meg til oppskrifter og julestemning frå deg 🙂 Ha ei fin førjulstid!

    5. Gratulerer så masse med nytt hus! Er fast leser av bloggen, men veldig dårlig til å kommentere! :/ og jeg støtter også ditt valg om å droppe julekalender i år! Mye mye koseligere å lese om juleforberedelser osv! 😀

    6. Så flott hus dere har fått! 😀 Helt enig med deg ang kalender, begynner å bli lei allerede av å se innlegg osv bli delt og delt på facebook osv. Mye koseligere å lese om juleforberedelser! Kos deg masse meg huset og familien 😀

    7. Hei 🙂 Jeg lurer veldig på å prøve meg på kjøpmann! Jeg lurer på om du kan si hva og hvilke skoler/linjer du gikk ?

    8. Gratulerer så masse med nytt hus! Ser så lekkert ut! Vil mye heller lese om juleforberedelser! Kvalitetstid med familien er det aller viktigste! Riktig god førjulstid til deg og dine! 🙂

    9. Gratulerer som huseiere! Dere fortjener det virkelig!! Herregud du er superwomen. Jeg vet ikke om noen som klarer mere enn deg! Fortsett å stå på men husk deg selv oppi alt. Jeg digger deg og er så glad for at du deler med oss <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg