Hektiske tilstander..

Uken er snart over, og dagene har vært hektiske. Gårsdagen var over det normale, og dagen i dag har vært hektisk. I går hadde jeg et møte kl 09, og måtte derfor levere kidsene i barnehagen og komme meg hjem innen da. Selvfølgelig skulle de stå opp på feil fot, være ekstra sultne og ha meninger om klesvalgene akkurat denne dagen. Omsider vell hjemme, og klar for byggemøte med arkitekten Håvard Eide, som varte i drøye to timer. Så var planen å lage noe godt til arbeidsfolket, så jeg smekket sammen en sjokoladekake, og før jeg rakk å ta den ut av ovnen, måtte jeg gi kakestafettpinnen over til mamma, som tilfeldigvis var hjemme da, og fortsette dagsplanen med dyrlegetime kl 12. Casper fikk fjernet tannstein og tatt nødvendige vaksiner, og stakkar lille vofsen vår måtte trekke MANGE tenner. Det tok sin tid, og jeg var ikke hjemme før litt over kl to. I mellomtiden her gikk jeg meg en tur med Fiola “for å få tiden til å gå”.. og siden han allerede var “dopet ned” etter trekking av tenner, benyttet jeg sjansen til å gre ut tover fra pelsen, noe han overhode ikke liker til vanlig. Innimellom her måtte Fiola selvfølgelig ha mat, stell og det som følger, og etter en knapp time med hundestell var klokken alt blitt 15, og jeg måtte vaske over gulvene før vi fikk middagsbesøk. Ja, og torsdager, er turndag. Så 15.30 hentet jeg kidsene i barnehagen, skiftet bil med Robin, og turn sto for tur. Det er som regel jeg og Lilja som drar på turn, men denne dagen fikk pappsen prøve seg, så jeg, Filip og Fiola dro hjem for å lage mat. Vell hjemme lagde vi pannekakerøre og stekte pannekaker til den store gullmedaljen. Og innen kl 17 var Lilja og Robin tilbake fra turn, vi fikk besøk og roen skulle i grunn senket seg. Pannekaker = hypre unger, så der tok jeg feil ang roen! Da klokka nermet seg 19, og ungene i grunn var utslitte etter en lang dag, var det tid for å få besøk på nytt, og da av Tante Ronja som kom fra Oslo. ..Da klokka nærmet seg 20 var jeg utslitt, og kidsene endelig lagt i seng.. Alle tre sovnet raskt, på tross av sukker og adrenalin, og jeg fikk slappe av i noen minutter på sofaen før puppene skrek etter tømming og melkefabrbikken var i gang igjen. PUH!.. what a day! ..dagen i dag var nullniks i forhold, og helga skal brukes til noe annet fornuftig:P

Casper <3


God Helg 🙂

5 kommentarer
    1. Hvordan går hunden sammen med barna? jeg skal kjøpe meg liten hund å jeg lurer sånn på om det går bra sammen med små barn? har en jente på 2 år hjemme hos oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg