Resultat av nyfødtfotografering av Fiola

Fiola Sofie har allerede blitt 9 uker, og utvikler seg i rekordfart. Hverdagen har for lenst fått rutiner, og vi koser oss i permisjonstiden med maling, garderobebygging, pakking, barselstreff, tur i skog og mark, på besøk mm. Hun begynner å bli “en egen person” og har sine faste uttrykk og grimaser, smil og type gråt. Vi ser ut ifra babybildene tilLilja og Filip at hun ligner på dem begge, men er mer lik Lilja og meg. Da Fiola var 10 dager gammel booket vi nyfødtfotografering hos Katrinefoto.no, og endelig kan jeg vise dere flere av bildene. Jeg har avventet fordi flere er brukt til dåpsinvitasjoner osv, men nå er alle sendt ut, så da kan jeg dele med dere også.

Jeg E L S K E T alle bildne, og var så fornøyd med hele oppleget rundt fotograferingen. Fotografen, Katrine, hadde satt av tre timer til bare oss, og var eksper på babyfotorafering. Hennes spesialitet er sovende nyføddtfoto, og selv om jeg var skeptisk til om det kom til å bli slike bilder man ser på nett av min lille frøken, ble jeg sååå fornøyd med bildene. Så til dere trøndere som venter barn eller akkurat har fått barn, så anbefaler jeg på det sterkeste å ta nyfødtfotograferingen her 🙂 Fotoshooten var på ingen måte sponset, da jeg har et samarbeid med Titt Melhuus, men ønsker å tipse dere om at denne damen er helt rå på å fotografere nyfødte.

Hva synes dere om slik fotografering?

 

6 kommentarer
    1. Nydelig jente! Men må innrømme at jeg ikke liker bildene.
      Jeg synes det blir veldig oppstilt, og lite fokus på barnet.

    2. Så utrolig hærlige bilder! for en søt liten jente!
      Kan jeg spørre hvor tull-skjørtet er kjøpt? Er på utkikk etter et slikt selv i fersken til min niese.

    3. Jeg synes det er kunst – rett og slett. Ingenting annet er mer nydelig enn nyfødte som sover. Helt bekymringsfrie og rolige. Selvsagt kan det bli litt mye kostymer på enkelte slike foto. Men disse var nydelige. Og ingenting som skjemmer barnet senere i livet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg