VillaRachel: Filips rom

Flere ønsker å se rom for rom i VillaRachel før interiøret kommer på plass, så i dag får dere en titt på Filips rom. Det er ikke veldig stort, men akkurat passe til et barn. Vi har tapetsert veggen med tapet fra Snedesign som er kjøpt hos photowall.no, og malt veggene i lys grå (skumring S1500-N). Vi har valgt trestavsparkett fra Fjordal levert av Brechan Parkettstudio i Trondheim, og er superforøyd med gulvet. Selv om kanskje laminat hadde vært et mer barnevennlig gulv, ønsket vi å ha en rød tråd i hele huset, og valgte derfor trestavs i 1 etg hvor vi har soverommene, og samme parket, men i enstanvs i 2 etg hvor vi har stue og kjøkken. Trestavsparketten var rimligere, og kostet nesten det samme som laminatgulvet vi egentlig skulle ha.

Og som dere ser, så har jeg valgt grå og grønn som hovedfarger i rommet. Interiøret som står på ønskelista er i matchende farger, og vi håper at det kan ligge noen slike pakker under juletreet i år.Inspirasjonsbildene er hentet fra jollyroom.no . Jeg har også kjøpt ei superstilig kiste for å ha noen av lekene i på Søstrene Grene, noe småtterier fra Trendsales, og bestilt noe til jobb som vi skal selge i butikken som jeg vil ha hjemme også 😛

Vi elsker sakkosekken fra LIFETIME Kidsrooms (mye ispirasjon) ,oppbevaringskurv fra SneDesign, Lampe fra Sebra Interiør i dus grønn, oppbevaringskurv fra Rice.

Magnet tavle fra SneDesign, Krakk fra Flexa Play, grønn hylle fra Smallstuff, og liten og stor hylle fra Sebra Interiør.

Suupersøte knagger til barnerommet! ! Hentet fra ulike nettsider, merker som bla: Kids Concept, Roommate og Maze. 

Filip er allerede i ekstase over rommet sitt, og E L S K E R tapeten sin!!

Jeg GLEDER meg virkelig til å begynne å sette på plass alle tingene.

På TORSDAG, 13 nov, BURSDAGEN min, har vi FERDIGBEFARING av huset.. Wish us good luck!

 

9 kommentarer

Siste innlegg