Husmorferie…

Fredag morgen dro Fiola og jeg til Oslo for å besøke søsteren min @ronjahauan og kjæresten hennes, Adi. Jeg ble møtt med nystekte rundstykker og kakao, og slik fortsatte oppvartingen resten av helga. Jeg hadde bevist lagt igjen pcn hjemme, og skulle bare kose meg og slappe av. En skikkelig husmorferie, men med barn!

Vi fortsatte fredagen med 4 timers tur rundt om i Oslos gater, og avsluttet med et sett nye negler hver, etterfulgt av Taco og Senkveld.

Ronja eier leilighet i Oslo, og har pusset opp mye! Jeg elsker sofaen hennes, og den er veldig lik den jeg har bestilt til nyhuset!

Ronja hadde booket time hos @beautyhouse, slik at vi fikk ordnet neglene våre, og jeg ble sååå fornøyd. Jeg var litt vill i gjerningsøyeblikket, og gikk for en litt annen form på neglene enn det jeg har gjort tidligere. Ble så fornøyd! ! Og lillesnuppa oppførte seg eksemplarisk! ! Ronja har “stilettos” med bling.

Er du interessert i rabatt hos Beautyhouse i Oslo, følg med på bloggen de nærmeste dagene….!

Det var deilig å slappe av, og bare kose seg. Ronja tok seg av bleieskift, og lagde mat. Lørdag lagde hun hjemmelaget lasagne, og DEN skal jeg dele med dere når jeg får tak i oppskriften hennes. Fantastisk god, og ikke minst sunnere enn posepakker.

Det ble sannelig litt tid til et strikkeprosjekt som aaaldri blir ferdig…!!

Vi var ikke superheldig med været, så det ble noen ekstra timer innendørs, noe som var helt ok. Ronja følte for å skjemme bort storesøster, så på søndag tok hun meg med til Beautyhouse, igjen, for å legge vipper på meg. Det var nesten 9 måneder siden sist jeg hadde vipper, så det var deilig å få de på igjen. Følte meg fresh med en gang. Dere kan få se før og etter bilder senere 😀 

@rachelhauan

Så fornøyd!!

Mandag morgen ble det en trilletur på meg og Fiola, før vi satte kursen mot Trondheim.

Det var ei deilig og avslappende helg, med mye egenpleie !!

Takk for ei finfin helg, Ronja <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg