Mammsen Tipser: bilstolpose

//sponset//

Jeg har tidligere skrevet om at det er det uforutsigbare som er vanskeligste med å ha flere barn, og at tiden ikke alltid er min venn. Tiden kan man ikke gjøre så mye med, men man kan prøve å gjøre ting enklere, og en av de tingene jeg føler hjelper meg, er å ha investert i bilstolpose til Fiola. Med Lilja og Filip så hadde jeg ikke det, og for Lilja sin del som er født i mai, så var det ikke like etterlengtet som det var da Filip ar baby. Med tanke på at det er jeg som henter og leverer i barnehagen synes jeg mye av tiden min går med på å kle på og ordne barna, og synes det er litt vemodig å måtte vekke Fiola bare fordi resten av bøttebaletten skal  rekke å komme seg i bhg innen de skal på tur eller til frokost, eller skal hentes. Denne gangen hadde jeg bestemt meg for å kjøpe meg en bilstolpose, slik at jeg kunne legge Fiola over i denne rett før vi gikk til bilen, og at hun forhåpentligvis kunne sove seg gjennom barnehagelevering /henting, og at hennes dag nødvendigvis ikke behøvde å bli avbrutt av mine påfunn. 

Valget falt på en suuperfin og varm pose fra Nordlys, som også kan brukes som vognpose, eller underlag. Og bare på denne første uken, har vi brukt posen så mye! Nå som kulda har kommet til trøndelag, er det deilig å slippe å ha på masse med klær hver gang man skal ut en tur. Jeg har kun hatt på henne body og strømpebukse, eller en tynn drakt i posen. Den er såppas varm at barna ikke behøver noe mer, og det virker som hun storkoser seg i den.

Posen finnes i flere varianter, og vi har den minste som er beregnet for bilstol, men som også kan brukes i vognen. Vi har brukt den begge plasser, og det går fint å flytte den fra bilstolen og rett over i vogna mens babyen sover. Det er superlett å få gjennom selene, og ingen muligheter til å gjøre feil 😛 Den kan også brettes helt ut, og brukes som et underlag. Perfekt om man feks er på tur, og vil at barnet ikke skal ligge direkte på bakken om det vil røre litt på seg. Disse finnes også i kort skinn, for den som ikke liker at det er så mye “hår”. Vi er ihvertfall veldig fornøyd med vår pose, og kan varmt anbefale denne videre. Spesielt til årstiden vi nå er inn i, og ikke minst vinter og kald vår!

//bilstolposen er sponset av jollyroom.no – erfaringene er mine og ærlige//

10 kommentarer
    1. Jeg har tittet litt på disse posene, men valget falt på Easygrow hood, som er praktisk iogmed at man kan bruke den fra barnet er født frem til 4 års alder dvs godt over den tida man er ferdig å sove i bhg. Men Nordlys posene er heeeeelt nydelige og forstår godt at minstejenta di trives i den 😉 <3

    2. Hei! Nydelig jente i nydelig pose. Fikk lyst til å bestille en slik til skatten min, men i den modellen som er lengre. Ser den finnes i både svart/hvit og svart/natur, hvilken farge har du?

    3. anonym: den er kjempegod!! Suuupervarm 🙂 Jeg tror at den jeg har (den minste som er både bilstolpose og liten vognpose) bare finnes i natur. Den er ihvertfall ikke “bleket” til hvit..om du skjønner.. 🙂

    4. Hei,
      Lenge siden du har skrevet dette innlegget. Men har du målene på posen? Er det 45×100?
      Jeg har leita etter den som kan være i bilstol og fikk den i posten idag. Men den virker fryktelig stor.

    5. Line: Hei 🙂 vi brukte den mye i maxi cosi bilstol, men også i baggen som en liten vognpose. Den er 45×100 cm, og klikker du inn på linken i innlegget så kommer du direkte til posenn, og kan lese om målene osv der 🙂

    6. Tusen tusen takk for svar (“,)
      Jeg følte den var aaaltfor stor, men det er godt å vite at det er den str dere hadde. Da funker’n 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg