Barneutstyr til en billig penge!

//samarbeid med trendsales//

Det er sikkert flere av dere som har fått med dere reklamen for Trendsales.no som går på tv nå om dagen? Jeg har hatt et samarbeid med trendsales lenge, og har handler mye derfra. Jeg liker å kunne spare noen kroner på ting jeg trenger, som noen andre ønsker å selge. I disse babytider tenkte jeg å tipse dere om at det går an å spare MYE på å kjøpe brukt. Utstyr som man kanskje ikke bruker så lenge, og som ihvertfall ikke rekker å bli slitt før det er for lite, eller arna har vokst ifra det, synes jeg er kjipt å bruke penger på, og velger heller å kjøpe brukt. Eksempler på produkter er sengerand, bilstolpose/kjørepose,babynest, leketeppe/aktivitetsteppe/babygym, babyleker/rangler/aktivitetsleker, stelleveske/pusletaske, uro, bæresele/bæresjal/bæretaske. Her kan man selvfølgelig søke opp merkenavn, som feks Ergobaby, Lamaze, Roommate, Pingu, osv.

Jeg har akkurat kjøpt både aktivitetsteppe, sengerand og sengetøy til Fiola fra Trendsales, og sparte meg over 50 % av originalpris!! Jeg har også kjøpt perler og perlebrett til adventskalenderen og som smågaver til barna rundt oss.

Du må være medlem for å kunne handle, men dette er selvfølgelig helt gratis, og kan gjøres HER

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg