Hverdagen: Foreldrekaffe..!

Fredag ettermiddag for en uke siden var det siste dag for barna på lavoleir. De hadde tilbragt hele uken på tur i skogen, og fredag ettermiddag sto de klare og ventet på at mammsen og pappsen skulle komme på besøk i leiren dems. Barnehageuken ble avsluttet med foreldrekaffe og grilling, i flott Norsk høstvær. Det var en ettermiddag vi lever lenge på, og som gjorde godt for både foreldre og barn. 

Det var perfekt høststemning med tørt gress og varmt i lufta. Ungene storkoste seg, og lagde huler i høyet..


Storfamilien på tur. Alle seks samlet over en pakke pølser og litt sjokolade 😛

Filip startet uken med en diger donaldkul, og lilja med neseblod. Godt at de tåler litt disse kidsa! ! Og selv om det ble noen knall og fall, så er inntrykket vårt at de hadde ei strålende uke med mange nye inntrykk. De var superslitne på ettermiddagen, og stupte til sengs før klokka sju, noe som i grunn var helt ok for oss voksne. . !

3 kommentarer
    1. Jeg som elsker mammablogger 😀 Tror jeg må titte innom oftere 🙂
      for en fin blogg du har – du kan legge meg til som venn om vi ikke er det – gooood helg forresten 😀

    2. Wow! Håret til lilja har jo vokst ut i rekordfart! Montro om det var lavvoturen, hehe! Nydelig hår hele gjengen. Ønsker meg ei lita tulle jeg kan årne håret til, foreløpig venter jeg på at håret til niesen min skal gro ut, men ser ut som jeg må sende henne på lavvotur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg