Giveaway: smykk deg med noe lekkert!!

//giveaway i samarbeid med dizsmykker//

Bare dager før fødselen var jeg innom en venninne som har ei datter på samme alder som Filip. Da hun gikk gravid, realiserte hun drømmet om et eget firma, og driver nå Diz Smykker som er en norsk smykkeleverandør med hovedvekt på eget design.  Da jeg dro fra henne den dagen, hadde jeg kapret med meg noen godbiter, og i dag kan en av dere vinne et sett fra Diz Smykker.

For å delta i konkurransen om et lekkert smykkesett må dere

1. Følge Diz Smykker på facebook – KLIKK HER –

2. Skriv hvilken kombinasjon fra bildet under du ønsker i kommentarfeltet.

Vinneren kåres FREDAG 19. sept


.. nå som det er mye babyprat her på bloggen, passer det seg fint med noe “t a mor”. Da jeg var innom lageret til Diz Smykker, fant jeg mange mange favoritter, og jeg som ikke er spesielt flink til å gå med smykker, må kanskje begynne å endre på det.. Det er jo litt stas å pynte seg litt, og spesielt nå når jeg har litt bedre tid til å være sosial og gå i normale klær. . Det blå settet som jeg gir bort passer perfekt til høstens farger, og er lekkert til den “lille svarte” til julebordet.. og ikke minst en fantastisk fin gave til noen man er glad i.

Diz Smykker har en bred kolleksjon med fokus på kvalitet, finish og flotte detaljer. Kolleksjonen inneholder smykker, armbånd, ørepynt og skjerf, og de har hovedlager og kontor i Trondheim. Produktene kan selges hos utvalgte forhandlere i Norge, og et større utvalg kan sees på deres hjememsider www.dizsmykker.no For dere trøndere har de et stort utvalg av Diz smykker hos blant annet Black & White butikkene.

Sjekk også ut deres instagramkonto @dizsmykker

22 kommentarer

Siste innlegg