Dagens tips: smånips til hjemmet og Barnehagestart

Jeg søker og søker på nett etter ting til huset, og i havet av interiør og innredning finner jeg små skatter. Jeg er generelt ikke opptatt av merker, og har i grunn aldri vært det, men det er jo morsomt å unne seg noe litt skikkelig når man først skal proppe dette nye fantastiske huset #villarachel med ting. Jeg har ikke bestemt meg helt for hvilken stil jeg skal ha over alt, men jeg tror mye gir seg selv når man begynner å få ting på plass. Vi tar jo selvfølgelig med oss mye av det vi har, samt at jeg har kjøpt en del underveis som ligger stuet bort i kjelleren. Jeg har blant annet gitt meg selv putestopp fra og med i dag! !

Jeg har funnet mange skatter på Trendsales, hvor jeg da kun kjøper fra private brukere som sender til Norge for en rimeligere penge enn de som selger gjennom butikk. Her har jeg blant annet kjøpt småting til babyen som skinnvotter og skinn tøfler, babyteppe fra Lille Lam til under 50 %, og noe smånips til hjemmet. Noen av skattene jeg har funnet har forsvunnet, så man må selv søke etter nye funn, og for min del stopper letingen med at jeg ikke helt hva jeg skal lete etter eller hvilke merker som finnes. Noen av mine favoritter for tiden er: Speedtsberg, Kähler, Sebra Interiør, KJ Collection, Georg Jensen, Ferm Living, Lyngby, Holmegaard…

På bildet mitt står varene i solen, så de har ikke så skarp farge som det ser ut som. Her kan dere finne varene jeg har kjøpt: Speedtsberg Majli Vase 115kr, Dolmite Vase kr 59Kähler rosa krukke kr 149, KJ Collection giraff kr 49, Sebra Interiør bil og teppe.

Kähler vasene er fantastisk fine og kommer i mange mange farger. Sjekk feks ut denne til bare 150 kr. Søk gjerne fritt på “vaser” og finn skjulte skatter fra Egne Designere. MYE fint å finne. Gul vase fra Speedtsberg finner du HER, Gul sparegris kr 69Grå/gul krukke kr 89, Grå pute, Gul/grønn pute kr 145, Tips er også å søke på designere på forskjellige måter, og ikke misnt se hva de som designer som “Eget Design” har å by på. Her har jeg funnet et supersøtt settekassehus til bare 130 kr, tøffe trekubber som er laget som lysestaker, Råtøff trekulelampe.

Fra selgeren som selger disse supersøte tøflene i lammeskind har jeg også kjøpt hansker tidligere og vært veldig fornøyd. Dere kan finne tøflene HER til 239 kr.

For å kunne handle på Trendsales.no må man være medlem, og det er selvfølgelig helt gratis. Du kan melde deg inn HER, og starte letingen etter skjulte skatter.

Spesielt er jeg tilhenger av å kjøpe KLÆR herfra. Man kan gjøre mange mange flotte kupp. Jeg pleier å tenke litt fremover, og kjøpe feks høstklær på sommeren. Nå er det perfekt å kapre seg feks Mini A Ture anorakker til høsten, Bisgaard sko og støvler, Fleeceklær og Regnsett til reduserte priser. Barnehagestart er rett rundt hjørnet for flere av oss, og det er vell ingen som sier nei til lavere priser på ting man faktisk trenger??


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg