..på reisefot! !

//Sammarbeid med BAG.no//

Først må jeg begynne med å skryte av meg selv som faktisk var på min første sykkeltur i går på kanskje 5 år, og det i uke 31 i svangerskapet. Vell og merke var ikke formen den samme som for noen måneder siden, men godfølelsen kom rask etter vi hadde gjennomført dagens lørdagstur til Haukvannet. Lørdag og fri er gull verdt, så det ble først sykkeltur etterfulgt av litt annerledes leking på platten. Jeg har nemlig fått meg ny koffert, og den kan brukes til så mangt..! Som blant annet gjemsel, som hund og ja, til det den faktisk er til, – å pakke i. Vi har blant annet funnet ut at denne kofferten kan romme både ett og to barn.. 😛 Lilja og Filip fikk teste min spliter nye rooosa Samsonite S`Cure, og jeg fikk prøve som tredjemann i rekka!

For noen måneder siden ble Robin 30 år, og vi hadde stelt i stand bursdagsfest. De inviterte lurte veldig på hva de skulle gi han i gave, da barskapet i grunn ikke trengte påfyll, så jeg tipset dem om at de kunne gå sammen og kjøpe en koffert. Han har ønsket seg dette LENGE, men aldri tatt seg råd til det selv. En følelse kanskje flere sitter med. Det å investere i koffert er jo ikke det morsomste man bruker penger på, men så absolutt noe man bør ha. Så heldige han fikk seg en svart Samsonite S`Cure, som jeg tilfeldig fikk forespørsel om å prøve noen dager senere, gjennom en butikk her i Trondheim som heter BAG / CityBag

I den siste tiden har jeg vært mye mer ute å reist enn tdligere. Jeg tror sannelig jeg hadde 10 flyturer fordelt på 1,5 uke tidlig i juni – og da dro jeg på en eldgammel oransje samsonite koffert som visuelt sett kunne trengt en innbytter. Før jeg sa ja til å fronte en koffert, som i grunn er ganske langt ifra det jeg skriver til vanlig, ønsket jeg å prøve den, så da vi dro til Barcelona ble det jeg som fikk bruke Robins nye koffert, og forskjellen var stor. Selv om jeg hadde vært flink til å ikke pakke for mye, merket jeg ikke vekten av det jeg hadde med meg, da kofferten var veldig lett å håndtere. Og for meg som verken er spesielt høy eller stor og sterk, og i tillegg har gravidmage, var det ingen problemer med å få med seg kofferten, så da vi kom hjem fra turen, takket jeg ja med stor glede for å få min egen koffert. Og ja, valget falt på rosa!


For de av dere som bor i Trondheim er nok livsstilsbutikkene BAG og Citybag kjente butikker, men for de som ikke bor her kan jeg dele nyheten av at de om litt åpner egen nettbutikk spekket full av reiseutstyr, skinnvesker, motevesker, hansker, sko og tekstiler. Per i dag har de butikker på Trondheim Torg, Sirkus Shopping, Byhaven og i Dronningens Gate, og fører merker som blant annet Tiger of Sweden, DKNY, Adax, Modalu, Swims, Aunt & Uncles, Moxy, Hestra, Lulu`s og Samsonite.

Og i forbindelse med sommer og VM i Brasil kjører de en kampanje på nettopp Samsonide S`Cure, hvor du får 200 kr i avslag om du kjøper en koffert før 15 august. For de av dere som ikke bor i Trondheim, og har anledning til å besøke en av deres butikker, kan dere sende en mail til [email protected], og merke emnefeltet med RACHEL, så får du rabatten + FRAKTFRI levering. . 

I utgangspunktet så er det for mange en investering å kjøpe seg en koffert, og at kostnaden er større enn ved et par sko er nok en realitet. Men om man først skal kjøpe en koffert, så burde man ihvertfall velge noe med kvalitet, slik at man slipper å ut med denne kostnaden oftere enn nødvendig. Her i huset har vi brukt koffertene til “the bitter end” og den største årsaken til at vi har byttet dem ut er rett og slett pga utseende og ikke kvalitet. I familien vår, altså fra da jeg var liten, har vi alltid hadd Samsonite i hus, og det skal jo sies at det har skjedd noe med utviklingen innen kofferter de siste årene. Denne bestselgeren fra Samsonite har blant annet dobble hjul, og er derfor mye lettere å trille nn tidligere modeller.

Denne kofferten er en av Samsonite sine bestselgere og heter S`Cure. De finnes i mange herlige farger, og i ulike størrelser.

Prisene ligger ordinært på

1999,- (102 liter) – Passer perfekt til litt lengre ferier + for oss som også skal pakke til tre barn!!

1899,- (79 liter)- Passer perfekt til en weekend..

1499,- (34 liter) – passer perfekt for den som ikek trenger så mye, og ikek ønsker å vente på bagasjebåndet!

..jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min råååsa koffert (som ikke er så signalrosa som mange kanskje tror!!)

..og Lilja var klar med en gang, og lurte veldig på hvilke BADEferie vi skulle på denne gangen….!


Så husk, avslag på 200 kr ved kjøp av en Samsonite S`Cure koffert i valgfri str og farge frem til 15 august. Om du ikke bor i Trondheim, kan du få kofferten fraktfritt hjem til deg ved ås ende en bestilling på mail til [email protected], og merke mailen med RACHEL i emnefeltet. En koffert er jo PERFEKT å gi til noen som har alt, noen man ønsker å kjøpe en skikkelig gave til eller til noen som rett og slett trenger det.. Ja, og den beste grunnen er kanksje fordi man har lyst og/eller fortjener det? 😛 

//Sammarbeid med BAG.no//



 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg