Litt til begge? ..har man lyst, har man lov.. !

//Samarbeid//

Det er nesten bare en uke igjen av juni, og det er skremmende hvor for tiden går. Ihvertfall nå mot innflytting og termin. Dette er to “gjøremål” som ikke går helt hånd i hånd, og jeg må nok belage meg på å skulle ha et spedbarn utenfor magen når flyttingen skal finne sted. Uheldigvis for oss er de som bygge rhuset forsinket, noe som gjør at ikke vi får kommet oss inn i huset før noen uker senere. Det passer selvfølgelig meg veldig dårlig, da innflytting egentlig kunne skje rundt fellesferien, men som ble utsatt til 1 september, som igjen har blitt utsatt til 12 septe,ber… og når termin er 12 september, så blir det en dårlig combo!! Det er likevell ikke noe vi kan gjøre med akkurat det, så da må vi heller gjøre det beste ut av situasjonen vi er i. . .

I og med at vi ikke vet hva kjønnet på babyen er, er det vanskelig å kjøpe så mye. MEN, jeg er også så heldig at jeg har venninner rundt meg som skal ha begge kjønn, så OM jeg kjøper noe, og fargen blir feil, så kan jeg jo gi det bort i gave.. Lurt ja? hehehe.. det er jo sååå mye nydelig og nuskete å kjøpe når det er så smått! ! Så da jeg shoppet til barna hos knertenogkaroline.no sist, ble det med noe til lille i magen også… og jeg bare MÅ tipse dere gutteforeldre om denne dressen. Den var MAGISK MYK og skkkelig fin i virkeligheten!!

I samarbeid med nettbutikken knertenogkaroline.no har jeg denne søndagen fått lov til å gi dere alle et gavekort på 200kr ved kjøp av varer over 500 kr. Det vil si at når det ligger varer for 500 kr eller mer, så kan dere bruke kodeord Rachel200, å få avslag på 200 kr på ordren. Frakten på 59 kr kommer i tillegg uansett kjøpesum, men om man tenker seg litt om, så får man jo faktisk nesten 40 % på et kjøp på 500 kr..

KODEORD: Rachel200

Her kommer litt inspirasjon fra det siste hos knertenogkaroline.no

Mange faavoritter både til jente og guttebaby!! ELSKER dressen i midten av bildet øverst. Har også kjøpt snekkerdongribukse, blå body og blå deeeeilige sokker, i tilfelle det blir gutt 😛 Jentefavoritter er buksen i venstre kolonne i bildet under, samt settet med blå detaljer. Synes det er så søtt med blått på jenter.. ! Det jeg faktisk vil ha liggenede til OM det er ei jente, er sånne søte hårbånd!! Så DET må jeg fikse meg.. bare sånn i tilfelle.. 😛 greit å være forberedt vell? 😉

…og til dere som har gutter, og som synes det ofte er lite klær til guttaboys. NÅ synes jeg faktisk at Name it og knertenogkaroline har tatt et tak og fått inn mye kult til gutter. Mange av plaggene i nettbutikken finnes i flere farger, så om du liker modellen, men ikke fargen, klikk deg inn å se om de finnes i din favorittfarge. Vi har nå tilført alt med stjerner på i bildet under til Filips garderobe.. ! Jeg synes de har helt toppe klær til feks å ha i barnehagen. De er myke og laget for å bevege seg i..!

Liljasnupp begynner å ha egne meninger på klær, men heldigvis blir vi som regel enige! Hun bruker jo ikke body lengre, da hun sluttet å gå med bleie for over ett år siden, men noen ganger skulel jeg ønske hun brukte body. Det er jo så ange supersøte!! Spesielt de med prikker og den som har fargeprikker (klikk videre inn på farger). Siste kjøp er også den midterste toppen på bildet under her. Den er egentlig i kategorien 5 – 12 år, men 110 passet fint! Den blir jo bare litt løsere og lengre.. Passer superfint til strømpebukse, knestrømper, converse..

….Den lyseblå shortsen til de litt større gutta er det nesten så jeg bestiller bare fordi den var sååå tøff!!!! LØP OG KJØP sier jeg bare!!

..og jentene i alderen 5 – 12 år hr jo sine egne meninger de? så jeg synes at kombinasjonene her var fin.. ikke for mye, og ikke for barnslig!!

Så da er det bare å fylle handlekurven, bruke rabattkode Rachel200 og vente på at posten kommer! Rabattkoden er aktiv til og med TIRSDAG 24 juni. Nå har du jo faktisk mulighet til å kapre deg alle sommerfavorittene og nyhetene til nesten 40 % FØR salget i det hele tatt har startet..!!

//Samarbeid//

6 kommentarer
    1. Mari: Den er superfin!! og så søt i bitteliten str!!! Jeg hr sjekket inni dressen, men ble usikke på om den er viindtett.. det er mykt stoff inni, og litt mer vindaktig utenpå, men tørr ikke si det for sikkert.. Jeg hadde nok brukt den feks i vogn om ungen skulle sitte feks oppe/i bilstol/i bæresele.. men kanskje ikke en dress som de leker i sandkassen i -om du skjønner 🙂

    2. Maria: Mari: Den er superfin!! og så søt i bitteliten str!!! Jeg hr sjekket inni dressen, men ble usikke på om den er viindtett.. det er mykt stoff inni, og litt mer vindaktig utenpå, men tørr ikke si det for sikkert.. Jeg hadde nok brukt den feks i vogn om ungen skulle sitte feks oppe/i bilstol/i bæresele.. men kanskje ikke en dress som de leker i sandkassen i -om du skjønner 🙂

    3. Dressen (str 62/68) er bestilt 🙂 Samt litt ekstra til lillebror og storesøster. Tenkte den kunne være kjekk å bruke i bæreselen.

    4. Mari: ja, tenker den er fin til bæresele jeg også 🙂 Den var ihvertfall supergod!! 😀 😀 enda jeg ikke vet hva det blir, så bare måtte jeg ha den 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg