Plusstid – hva er det?

//Annonse//

De fleste av dere som leser bloggen min er enten kjentfolk, lesere som har små barn, er foreldre eller gravide. Ihvertfall er min oppfattning av mine lesere at de fleste av dere faller inn under minst en av disse kategoriene. Det jeg skriver om faller også ofte inn under dette, og i dag tenkte jeg å tipse dere om en side som heter PlussTid.no  – dette er en side som har til hensikt å gi inspirasjon, råd og tips til en enklere hverdag. Hva hver enkelt legger i ordet PLUSSTID er forskjellig, men for min del er plusstid det å ha ekstra tid. Tid man ikke har regnet med, og tid til ting man har lyst til. Det kan være at noe går raskere enn forventet, og at jeg får tid til å komme hjem tidligere fra jobb og tilbringe mer tid med barna, eller det kan være at barna sovner raskere enn jeg hadde trodd og at jeg får tid til å dra på trening til rett tid. Plusstid kan være så mangt ut ifra hvilken situasjon man er i, og hva man forventer ut av hverdagen.

EKTE PLUSSTID <3
Plusstid.no er et kundeprogram/kundeklubb laget for småbarnsfamilier og alle andre husstander i Norge, av produsenten Lilleborg, som står for mange av familiens mest brukte hverdagsprodukter. Da snakker vi om produkter som Zalo, Jif og OMO. PlussTid har laget et magasin som sendes ut 4 ganger i året, og som er GRATIS å motta. Det er også gratis å melde seg inn i PlussTid, og jeg anbefaler på det sterkeste å bruke de 2 minuttene det tar å registrere seg. Da vil man motta et magasin i posten 4 ganger i året, sammen med gratis vareprøver fra Lilleborg. Ingen kjøpeplikt, men en mulighet til å prøve nye produkter, og få tips til hva og hvordan de kan brukes, samt tips, råd og inspirasjon til alt det andre som skjer i hverdagen.

Du kan melde deg inn HER

OG samtidig være med i trekningen av

1 års forbruk på produkter fra Blenda – Verdi kr 1000

1 års forbruk på vaskeprodukter fra Jif – Verdi kr 2000

Gavekort fra Polarn O. Pyret – Verdi kr 2000

Jeg ble først tipset av PlussTid gjennom en av mine samarbeidspartnere, og for å være ærlig er jeg ikke den som surfer og leter etter ting på sider jeg ikke kjenner fra før. Denne gangen ble jeg litt mer interessert i og med at jeg jobber med produktene tl vanlig, og oppdaget at siden ikke bare hadde tips til hvordan man kan forenkle hverdagen, og løse tidsklemma på best mulig måte, men også gode råd og nyttige tips som gjør deg i stand til å utføre mange av de hverdagslige oppgavene enklere, mer effektivt og kanskje riktigere. Tiden man sparer kan man jo bruke sammen med familien eller til å ta vare på deg selv!

Som sagt så har de mange bra artikler, og jeg har funnet MANGE tips her. Jeg har også fått svar på “dumme spørsmål” som jeg ikke helt vet hvem jeg skal spørre om, eller hvor jeg skal finne svar på. Her kan man spørre eksperter om tips og råd, og lete i arkivene for ting som har blitt tatt opp av andre. Det er kanskje ting man går å lurer på, som man tror man vet, men som man ønsker en bekreftelse på? På PlussTid.no finner dere flere kategorier, som feks “Barn og Familie”, “Rent og Ryddig”, “Skjønnhet og Velvære”, “Mat og Helse”, “klesvask”, samt egen fane for ekspertråd og forum. Her er det viktig å nevne at ekspertpanelet også har sin egen jordmor og helsesøster.

…og for å være ei ekte husmor, så må det jo husmorhodebånd OG jif-flaske til?!? Samvittigheten etter å ha vasket det 1 kvm store kjøkkenet var ihvertfall god nok, og jeg hadde goood samvittighet tll å slenge meg ned på sofaen med mine to små. . (bildet over)

Innenfor hver kategori kan man klikke seg inn på det som er mest relevant, sm feks under “Barn og Familie” finner du underkategorier som Baby, Barn, Familie, Fritid, og Gravid. Her er det skrevet artikler inneor alle kategoriene, og man kan finne tips til blant annet “morsomme leker til bilturen i sommer”, “fordeler ved å ha søsken”, “tips til barnedåpen”, “grensesetting for ettåringer”, “fordelene ved å lage babymat selv” osv. MANGE gode tips å ta med seg, og mye nyttig lesestoff. Innenfor kategorien Rent og Ryddig finner man blant annet tips om “smart rengjøring av kjøkkenutstyr”, “hvordan er beste rengjøringsmåte av kjøleskap, komfyr?”, “åtte triks for renere bad”, “skal man bruke mopp eller klut?” osv. .

Som sagt så anbefaler jeg deg å melde deg inn i PlussTid for mange gode råd og tips, og ikke minst inspirasjon.

Meld deg inn HER

 


//Annonse//

 

2 kommentarer
    1. Jeg er bare 14 år, men jeg ELSKER å lese bloggen din. Du har så mye fine bilder og så søte unger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg