Snart 3 år!

28 mai fyller Lilja 3 år, og det er så stas å snart ha en 3åring i hus. Barna er beviste på sin egen bursdag på en helt annen måte i denne alderen, enn bare for et år siden, så jeg gleder meg til å se reaksjonen på både besøk, gaver og kaker. Selv om hun ikke har sagt at hun ønsker seg noe spesielt, så er det jo alltid noe vi foreldre mener de trenger mer enn andre ting. Det er sjeldent vi får klær, siden barna har en shoppegal mor, men nå som det nærmer seg eget barnerom og innflytting i nytt hus, så er det mye til rommet som står på ønskelisten. Hun er glad i å lese, og vi kunne nok utvidet boksamlingen med mer vekt på barnebøker enn babybøker… Ellers så er skogarderoben laber, og ikke minst natt-tøy er mangelvare! (..jeg glemmer rett og slett å kjøpe det + sokker!) 

Til rommene til barna ser jeg for meg Hemnes seng fra IKEA, med delig stor hodepute som jeg har kjøpt på princess, med et av de knallfine sengesettene de har fått inn på barnas hus. Dette er jo ting som er suuuperkjedelig å kjøpe selv, så uten at Lilja egentlig helt vet det, så ønsker hu seg penger til å kjøpe seg seng!

Når det kommer til kakebakingen så føler jeg presset. I fjor lagde jeg min første prinsess /barbiekake til Liljas 2 årsdag, og jeg har i grunn lyst til å lage noe spennende i år også. Men HVA?? Det kan ikke være for avansert, men samtidig være LITT imponerende. Noen som har noen forslag? Og da helst forslag i bilder.. :PHer ser dere fjorårets resultat, og oppskrift på barbiekake kan dere finne HER

4 kommentarer
    1. Hei! Må først si at jeg er fast leser av bloggen din, og har vært det i mange år!
      Ville bare gi deg et tips ang den sengen. Den er ganske høy, og kan være farlig med tanke på at et lite barn fort detter ut av den. Jeg har selv hatt denne sengen i mange år, og var ikke veldig fornøyd. Lista på toppen, sideveggene og skuffene var løse og datt noen ganger av (!!). Vil anbefale å kjøpe en seng som ikke er fra IKEA, da kan man nemlig kjøpe en kvalitetsmadrass som passer. IKEA har sine egne mål på senger og madrasser for at man skal kjøpe mest mulig der, og de madrasser mener jeg ikke er god for en liten barnerygg. Bare et tips og en erfaring fra min side 🙂

    2. i år lagte jeg hello kitty kake i langpanne som jeg bare skjærte til. dette er veldig enkelt men blir bra med fondant oppå. ligger bilder på instagram av mine hello kitty kaker 😉
      Stinetorsvik

    3. Litt morsomt at vår Lilja er født på samme dag som deres! 3 år den 28 mai hun også! Da blir det råååsa fest med to bestevenner fra barnehagen her i heimen! Stas med bursdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg