Instaupdate

Ofte går det flere dager før jeg gir lyd ifra meg her på bloggen, men det betyr jo ikke at livet står stille. Snarere tvert imot. Og selv om det ikke florerer av nye og spennende ting her om dagen, så er det fortsatt nok å holde fingrene i. De siste dagene har gått med til planleggingsdag, konfirmasjon,jobbing, kurering av en ny runde influensa, kakebaking, trappevalg, tapetbestilling, vaskeromsplanlegging, dugnader, vennebesøk og alt det andre som står på dagslanen. Ukene går fort, og spennende utflukter nærmer seg med stormskritt. Det er ikke mange ukene til vi stikker av til Barcelona i noen dager, og det er heller ikke mange ukene før vi tar med oss de ansatte til Oslo på en heidundranes feiring av Rema 1000. Det er heller ikke mange ukene til vi har en 3 åring i hus, og det er sannelig ikke lenge igjen til vi skal flytte inn i nytt hus. Tiden mot termin går rasende fort, og med så mye som skjer i tiden fremover, tror jeg dette svangerskapet går raskere enn aldri før. Før turen til Barcelona som finner sted 10 juni, er planen å presse inn en god dose selvpleie med både hår, negler, bryn og vipper. . . noe som mest sannsynlig blir det “siste” som skjer på mammafronten før trebarnstilværelsen setter sine spor. Jeg har en plan om å gjennomføre en jentetur til Oslo  for meg og Lilja, for å besøke tante Ronja innen kjæresteturen finner sted, og sannelig skal vi feire 17 mai, kristi himmelfart og pinse innen den tid. Tjoho som vi skal ha hektiske dager fremover!

. . så de dagene det kanksje ikke blir opdatert så mye her, så ligger jeg kanskje langflat i sofaen og ser på en av seriene dere tipset meg om for en stund siden, sover søtt på madrassen på gulvet som vi har hatt som seng det siste året, eller prøver å gjøre ferdig et av de mange gjøremålene som står på dagsplanen før jeg stuper til sengs. . . og de gangene jeg ikke stuper til køys med en gang ejg er innenfor dørstokken, så kan det jo hende at jeg oppdaterer dere på instagram. Så følg gjerne med der for litt mer inside information om livene våre for tiden <3

I dag er det cookie baking på planen. Planen var i utgangspunktet å lage knekkebrød, men heeeei, cookies er jo NESTEn det samme? 😛 De ble ihvertfall knasende gode, og til og med Robin som ikke er noen kjeksmann har allerede spist mange! Oppskrift kommer!

@rachelhauan

2 kommentarer
    1. Følger deg på insta også, men må innom å se ett par ganger om dagen, om det er nytt innlegg fra deg:) Spennende med bygging av hus og en baby på vei:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg