LilleLam & Wheat Giveaway

Det er fredag morgen, og til vanlig pleier jeg å være langt inn i arbeidsdagen. I dag har jeg tatt noen timer fri, for å lage noe godt til arbeiderene som jobber på huset. Jeg tenkte de fortjente noe godt, nå som det straks er helg igjen. . og hva er bedre da enn nybakte boller? I mellomtiden titter jeg ut på verandaen som å nytt er dekket av snø. Det i grunn absurd å tenke på at for bare en uke siden så var det 19 grader og helsol, og man kunne sitte ute i bikini. . Jeg savner det allerede! Selv om jeg synes det er ganske så godt å lage kakao, tulle seg inn i teppet og bare kose seg inne.

I dette snøværet, og ukas siste arbeidsdag for mange, ønsker jeg å kjøre en GIVEAWAY i samarbeid med nettbutikken BarnogBaby.no . De forhandler barneklær fra 0 – 14 år med merker som blant annet LilleLam, Wheat, Mole Little Norway, Serpendipity, Rileyroos, Tiljamid mfl. Nå som jeg har begynt å se etter babyklær igjen, så har jeg oppdaget mang nye nettbutikker, og dette er en av dem. Og til min positive overraskelse lå prisene på feks LilleLam over 100 kr under det de selges for på feks barnashus. Det er jo et pluss! !

Dere får FRI FRAKT ved å trykke på “hente på lager” og merke bestillingen med “RACHEL”.

Og bestiller dere varer innen 4 mai, får dere et gavekort på 30 % av bestillingen deres. Så da kan man handle enda mer! !

 

GIVEAWAY – Vinn valgfri ulldress fra LilleLam ELLER valgfritt plagg fra WHEAT


Som sagt kan du velge mellom et valgfritt plagg fra LilleLam eller Wheat. . To av mine favorittmerker når det kommer til barneklær! Kjolen fra Wheat som du ser øverst til venstre på bildet er aldeles NYDELIG, og sommerdressene til lillelam sverger vi til på litt kjølige dager! Perfekte..!

MELD DEG PÅ PÅ GIVEAWAY VED Å LIKE innlegget nederst på siden, OG skrive ditt favorittplagg og str i kommentarfeltet.

Vinneren trekkes ONSDAG 7 mai kl 20

Gjør også noen kupp på vintervarer! Alle vinterplagg er satt ned på 35 % – FØRSTEMANN TIL MØLLA! !


FØLG MEG GJERNE PÅ FACEBOOK HER, og INSTAGRAM @rachelhauan

Få gode tilbud, rabattkoder og nyheter på facebooksiden til Barn & Baby !

GIVEAWAYEN AVSLUTTES ONSDAG 7 mai kl 20.00. VINNEREN kåres like etterpå. . .


//Innlegget er i samarbeid med barnogbaby.no//

 

59 kommentarer

Siste innlegg