Giveaway: Vårfavoritter fra Kappahl

Etter svangerskapskontrollen på mandag, tok jeg meg fri de siste timene fra jobb for å gjøre noen ærend, og vips så endte jeg innom klesbutikkene på City Syd. Det er utrolig hvor mye butikkene forandrer seg på noen uker, og nå bugnet det av friske farger. Noen av butikkene var klare for feiring og 17 mai, mens andre hadde allerede bikiniutvalget klart. Jeg har alltid min “faste rekke” av butikker jeg stikker innom, og den dagen ble det med meg noe hjem både fra sortsbutikken, Kappahl og garnbutikken. . Garnet er et kapittel for seg selv, og du aner ikke hvor mange prosjekt jeg EGENTLIG holder på med, men som er alt for kjedelige til å gjøre ferdig, så ja, nå skal jeg begynne på et nytt.. langvarig og i grunn litt kjedelig prosjekt, nemlig et babyteppe i en nøytral farge! ! Uansett, back to the clothings. Det ble jo *krem* med noe hjem fra Kappahl denne gangen også. . .

. . og for at dere lesere skal kunne få “go nuts” og fylle opp skapene til barna (ELLER DEG SELV!!), så kjører jeg i gang en Giveaway i samarbeid med Kappahl, hvor en av dere kan bli den heldige vinneren av et GAVEKORT PÅ 2000 KR.

Alt dere trenger å gjøre for å delta er å fortelle meg din yndlings VÅRFARGE.

For å delta med TO kommentarer, må du poste innlegget på facebook eller instagram (@rachelhauan)

(husk å skrive mailadresse – denne forblir anonym så lenge dere skriver den i feltet hvor det står mailadresse)

. . . og for dere jenter/damer som ikke er så lange på strømpelesten, så kan dere finne MYE fint til dere selv på barneavdelingen! Hadde jeg ikke vært gravid, og fått igjen smekken på buksene, så hadde jeg lett kjøpt meg mange av de deilige shortsene som er å finne. Også mange fine skjerf, tskjorter, singletter på “storjente” avdelingen !

Følg meg gjerne på instagram @rachelhauan eller min facebookgruppe HER

 

// Gavekortet er sponset av Kappahl //

 

180 kommentarer

Siste innlegg