Barneklær: På Filip

Jeg har ryddet i klesskapene til barna, og kvittet meg med en helg haug av klær. Jeg har enda MASSE igjen, som jeg selger som “posesalg”. Alt ifra små str til 86. Noe ytterklær og sko som nesten ikke er brukt, så om noen tenker helt frem til neste høst og vinter, kan dere gjøre noen kupp ved å kjøpe en klespakke 🙂 Du bestemmer prisen, og får fylt posen/esken med varer tilsvarende det dobbelte/tredoblet  prisen. Send meg gjerne en mld på 46 69 54 89 om du er interessert. .

…og når man rydder, så får man plass.. og plass generere til lysten på shopping, noe som straks fyller klesskapene.. Denne gangen er det N Y D E L I G E farger fra Little Mountains som har fått pryde skapet til minstemann. Foreløbig minstemann ihvertfall, så blir det avsløringer om den saken i morgendagens innlegg . . !

Filip har på seg en genser som heter “Lille Bjørnar”, og matchende bukse som heter “Lille Børre”. Jeg har ventet helt siden jeg så sneak peak fra sommerkolleksjonen i vinter, til at dette skal bli tilgjengelig!! Jeg synes også at genseren som heter “Lille Bastian” er suupersøt! ! Begge finnes også som heldress <3 Du kan finne et utvalg av Little Mountains barneklær hos minlilleskatt (NYHETER), ninafinaballerina (NYHETER), knertenoglillemor (kun eldre kolleksjoner på salg), stiligebarn (kun eldre kolleksjoner på salg). Det er de to første jeg har handlet mest fra, og har god erfaring derfra.

Se så lekre farger! Er du ikke enig? Den råtøffe ulvegenseren har blitt en favoritt her i huset! !

Little Mountains fargene passer perfekt inn i fargene på den nyeste Pomp de Lux kolleksjonen…. flotte greier! ! Så vet dere det også!

Filip har på seg tskjorte derfra, og buksa Børre til Little Mountains 😉

Og til dere som kunne tenkt dere å kjøpe klær, så kan dere komme med fargeønsker, størrelser og type klær. Har solgt mange pakker til mellom 500 – 800 kr. . . Sendes inkludert frakt, så ta det med i betraktning at det koster rundt 80 kr å sende så store pakker. .

 

#barneklær #mamma #outfit #barnemote #littlemountians

6 kommentarer
    1. Disse bildene her fikk meg til å glise fra øre til øre, utrolig skjønne bilder av lille Filip Valentin! 🙂 Må bare få si at jeg elsker navnet hans også, så unik men likevel nydelig 🙂

    2. Så fine klær? 🙂 Og en fin gutt! <3
      Jeg og venter spent på innlegget du skulle poste i går. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg