Villa Rachel: tapet og sånt!

Innen påska er ferdig, skal både tapet, maling og flis være bestemt og levert. Det vil si at når det kommer til bestillingsvarer, så begynner tiden åbli knapp. Jeg og mamma har vært på tapetrunde, og i havet av tapet og farger har vi plukket med oss noen vi liker. Men når disse kommer opp på veggen, så blir det liksom ikke helt det samme, og jeg føler at jeg hele tiden må begynne på nytt.

Når det kommer til barnerommene så har jeg i grunn bestemt meg for en fototapet som skal dekke en vegg, og maling på de tre resterende. Stue, kjøkken og soverom er et helt annet kapittel, og jeg blir stadig mer forvirret. Noen blir “to much”, mens andre blir for kjedelige. Flere av de jeg liker finnes det ikke tapetprøver på, og jeg synes det er vanskelig å forestille seg det ut ifra en bokprøve.

EN av disse tapetene har jeg tenkt å ha på en av veggene på soverommet (den bak senga), og den ene var vurdert på Filips rom, men ble nedstemt..!

Jeg hadde tenkt å ha tapet på veggen med det runde vinduet, og eventuelt den til høyre for vinduet, men tror det vil bli for mye. Tenkte også å ta en av veggene i rommet til høyre (tvstue), men lurer på om det kunne blitt like fint med maling i en litt mørkere nyanse enn de andre veggene… siden det skal være en tvstue.. Hva tror du?

Noen av tapetene som ble vurdert på barnerommene. . .

… men resultatet av barneromstapeten må bli hemmelig en stund til… til ejg er HELT sikker!

To søte små som synes det var suuupergøy med sagflis! ! !

6 kommentarer
    1. Til Liljas rom ville jeg valgt en med litt gult i, for det synes jeg er SÅ fint til jenterom:)
      Til Filips rom ville jeg valgt den der med de to store dinosaurene, den var jo bare superkul?:)
      Til den lille, ville jeg valgt den med bambi på(okei vet ikke engang hva “bambi” er slags dyr, men regner med du skjønner;), dersom dere ikke vet kjønnet, eller uansett egentlig:)
      Uansett, GRATULERER med lille i magen, gleder meg til å følge deg og dine videre<3

    2. Vi har valgt å male veggen bak tv-en i mørk grå (matrix), og er utrolig fornøyd med det! Tidligere syns jeg at tv-en var altfor fremtredene i rommet, men nå “forsvinner” den litt i veggen. Lykke til, syns alle tapene var kjempefine så jeg tror nok det bli bra uansett:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg