det snør det snør, tiddelibom!

Det ble sannelig snøvær i trøndelag. Snøkaos er kanskje det rette ordet å bruke, fordi etter en dag med snø virker det som at folk har glemt hvordan det er å ha snøvær. Det er kaotiske tilstander på veiene, store brøytekanter, umulig å parkere og snø over alt. Etter bare en dag med snø. . . Jeg skal være enig i at den første snøen som kom var heeeelt ok. Den var gøy. Men når man mandag moren må starte med å måke snø i sidelegs snøvær, for så å måke seg inn til jobb, og videre sette seg fast med bilen på vei til et ærend, og deretter sette seg fast for andre gang på vei opp innkjørselen hjemme… nei da har til og med jeg fått nok snø. Men ungene synes jo det var helt topp! Lørdag ble det snølek og akebrettkjøring siden jeg hadde dem alene, mens søndag lå jeg langflat, IGJEN! Heldigvis har jeg fått pencilin mot bihulebetennelsen, og krysser fingrene på at det er bedre tider i vente! !

småtrollene synes det var sååååå morsomt ute i snøen. Og mest av alt var det jo kult å spise snø…! æsj.. !

.. . og når det kanskje er litt mye snøkaos ute, så er det godt å holde seg innendørs.Det ble movietime under bordet..

Filip elsker å kle seg ut, leke med hester og dukker. Noe som mest sannsynlig kommer av at han har ei storesøster som lærer han det, og at lekene er tilgjengelige.

Her er filmen jeg la ut som en del av en hverdags utfordring på instagram. . .

Heijhå til neste gang 🙂

 

2 kommentarer
    1. Hei Rachel😊 Hvordan er din erfaring med å handle på ioffer? Hvordan fungerer det i forhold til ebay, og hvordan blir det med toll?
      På forhånd takk;)
      -Ann- 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg