Wednesday Afternoon!

Det går mye i husbygging for tiden, og når 2 av 5 ukedager går med på å ligge langflat med migrene, så er sannelig uka over på et blunk. Et intenst fokus på små detaljer og gjøremål som MÅ være ferdige gjør at hjernen min koker over, og rett og slett faller i grus. Migrene er noe jeg ikke unner min værste fiende. . det er så unødvendig og håpløst, og jeg føler meg absolutt udugelig.

Onsdag ettermiddag, etter noen dager uten noe lek med mine to små skatter, tok vi på oss ullklær og spaserte en tur ut før kveldstid. Det ble ikke lange runden, men vi fikk ihvertfall luftet oss, og akt med akebrett på plena. Ja, ikke minst inspisert huset i skumringen.Jeg tror ungene likte å gjøre noe annerledes, som det å kle på ytterklær så sent, og snakket om det før de la seg. 

Min lille søte Filip Valentin i hjemmestrikk fra farmor!

Etter at barna la seg ble det en aldri så liten joggetur på meg. Målene for 2014 er jo satt for lenge siden, og det begynner å bli på tide å komme godt i gang med dem.Selv om januar og februar har startet med mye sykdom, er jeg fit for fight, og klar for å trylle frem sommerformen! !

Nå skal jeg ta fatt på et nytt strikkeprosjekt, så stay tuned.. kanskje du får seee!

 

@rachelhauan

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg