The days go by!

…det er snart helg igjen, og vi har FRI. Jeg gleder meg til ei helg med barna, og mye kvalitetstid. Jeg og Lilja starter helga med jentetur på kino, og jeg vet igrunn ikke hvem som gleder seg mest..  Lilja har aldri vært på kino før, og da hun fikk høre at jeg og Robin skulle på kino, så ville hun også. Jeg tenkte at det kanskje var ok å ta henne med nå som hun begynner å bli litt eldre, og klarer å sitte stille, så i morgen etter barnehagen tar vi en jentetur med kino og kos. Jeg spurte henne i går kveld om hun ville på kino med meg. Hun skjønte vell egentlig ikke helt hva jeg snakket om, men skjønte det var noe som var litt annerledes. “Ka e d, mamma”? Så tok jeg frem pcn, og viste henne trailere fra ukens barnefilmer på kino. Hun ble med ett oppslukt av Karsten & Petra, og ville se klippet flere ganger..!

Har du vært med barna på kino? Når var første gang de eventuelt var på kino?

Søtami sånn halvveis gira på å dra til barnehagen. Hun skulle jo ha TO brødskiver og ikke en, og det skulle være hvitost på og ikke leverpostei! Matpakken skulle hun legge i sekken selv, og det var sannelig krise at druene var puttet i en sommerfugel formet boks, og ikke en hjerteformet. Jakken var det feil farge på i dag, og lua var ikek der den skulle ligge, så da ble det blånekt på begge deler + at det var feile sko i dag! Hun skulle jo ha LIKE sko som Filip, men de hadde mamma glemt i barnehagen. Så sannelig var det morgenen for skjenneprekner fra denne frøkna.

Det ble heldigvis andre boller da vi kom hjem fra barnehagen, og Lilja fikk pakke fra lillemartine.no

TUTUskjørt i knallfin korallfarge falt sannelig i smak, og det ble beordret diskomusikk med en gang!

(skjørtet finnes i tre farger, og koster 279 kr)

Vi gleder oss begge til i morgen, og håper Karsten & Petra gjør inntrykk!

Klem <3


 


 


 

6 kommentarer
    1. Her va e og Emine på kino på lørdag, å for første gang..hu e heeilt karsten og petra frelst..så da visste e d va “trygt” å ta a me…å som hu kosa se me filmen, godis og popcorn 😀 Så gled d, blir stas for Lilja tenk e 🙂

    2. Vi var på kino med Amilia for noen måneder siden. 2 år og noen måneder da. Var jul i flåklypa, og hun satt stille 1 time… etter det gikk vi. Mulig hun hadde sittet hele om det var en morsommere film (holdt på å sovne jeg også)… ;p Blir nok veldig koselig!!

    3. Minsten var nå i høst, 2.5 år omtrent var han da. Vi så Planes. Det var veldig stas! Gikk strålende. Han tok seg tom. en aldri så liten 10 min. powernap på fanget mitt i en rolig periode, haha. Han spurte om å se den igjen etter det, så han fikk se den en gang til sammen med mormoren. Det blir nok gøy! Blir de veldig lei er det jo bare å gå.

    4. Vi var på Karsten & Petra sist helg, og det var kjempe-stas!! Matilde 3,5 år, sin første kino tur:)) Filmen var koselig:) Nå står alle filmene og seriene på ønskelisten!! Og Løveungen såklart:)) Kos dere!

    5. Jenta mi er 2,5år og vi var på kino for første gang i desember 🙂 Det var stor suksess, men tutten og kos’n var god å ha når det ble litt skummelt 😉
      Kos dere på kino! 🙂

    6. Jeg har så lyst til å ta med datteren min på kino på den filmen. Hun elsker Karsten og Petra, men hun er bare 2,5 år og alle sier at hun da er for “liten” til å være med. :/ Spørs om jeg prøver likevell snart! 🙂
      Dere må i alle fall kose dere masse! Regner med Lilja kommer til å storkose seg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg