Ikke lenge igjen!

Det er sannelig ikke ofte vi er alene for tiden, og til helgen er det tid for en aldeles så liten kjærestetur. Robin ga med tur til københavn i bursdagsgave i november, men siden vi hadde jobbing opp til ørene den gang, måtte vi utsette turen, og drar nå til helga. Jeg har timet købenoppholdet til CIFF messa, og for de som ikke vet hva det er, så er det motemessa i København. Jeg skal riktig nok på CIFF KIDS, og kose meg med barneklærnyheter fra verden over. Ciff Kids er en av draplastrene på messa, og jeg gleder meg vilt til å møte flere av mine samarbeidspartnere.

Barna skal kose seg til mormor og morfar, og forhåpetligvis har helgas runde med sykdom spart dem for ekstraarbeid. Lilja er fortsatt ikke helt i sitt ess, så hun fikk bli med oss på jobb i dag. Og det er jo alltid stas. Til hennes store begeistring var jo “beste” OG “pappa” der ! !

Jeg skal jo selvfølgelig sørge for at dere får en smakebit av de kommende kolleksjonene.

Hvilket merke ønsker du å se noe ifra? Finn oversikten HER.

Ha en finfin kveld fra meg og disse to <3

 

PS: rabattkoden til knertenogkaroline i forrige innlegg varer til og med onsdag 29 januar.

…..Og de har fylt opp butikken med flere størrelser! !

 

8 kommentarer
    1. Wow, så heldig!! Dette må jeg få med meg til neste år <3 Blir nok deilig med kjærestehelg også kan jeg tenke meg.
      Bobo choses
      Fub
      How to kiss a frog
      Mini a ture
      Mini Rodini
      Poppy rose
      Soft Gallery
      The brand , MEN viktigst her er Bobo Choses og Poppy rose <3

    2. Så misunnelig både på København og CIFF! Sjekk ut: ferm Living, NOA NOA miniature, Wheat, Fred”s World by Green Cotton, FUB, Hust & Claire og LilleLam for meg da 😉 Gleder meg til å se bilder!

    3. Rachel: Ta kjærestetur en anna hælg da så tar du med mæ istedet:)) Jaaaaa!!!!
      Men, hvis ikke så vil æ gjerne sje nyheter fra miniature og hust and claire…og alle andre egentlig.. Du finn væll d som e fint du tenke æ! God tur og kos dokker masse:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg