WORKOUT GIVEAWAY! VINN 2000 KR! !

Jadda, det er på tide å klappe oss på skulderen og si bra jobba. Vi er inne i uke 4 av 2014, og de av dere som har jobbet beinhardt med nyttårsfortsettene trenger sannelig en tommel opp og vell så det. Jeg ELSKER ny treningsmusikk, spesielt noe jeg kan jogge til eller smårocke til de få gangene jeg er alene hjemme. Så i dag tenkte jeg å suge til meg all den musikkinspirasjonen jeg kan få fra dere, og ønsker at din favoritt treningssang skal være ditt svar i ukens GIVEAWAY fra Kappah, hvor du kan vinne hele TOTUSEN kroner! ! Er ikek det en flott premie og start på det nye året? 

VINN ET GAVEKORT FRA KAPPAHL PÅ 2000 KR fra Kappahl

For å delta må du rett og slett skrive DIN FAVORITT TRENINGS SANG med litt futt i.

Ønsker du å delta flere ganger, kan du dele innlegget på instagram, og tagge med @rachelhauan og #rachelblogg.no

– deler du på instagram, kan du legge igjen en ekstra kommentar på det, så deltar du dobbelt 🙂

… og for de av dere som trenger litt ekstra treningsmusikk, så kanksje dere kan sjekke ut noen av mine favoritter:

for øyeblikket er det Jubel – Klingande som er favoritten ! Chill og gira sang samtidig.:!

@rachelhauan

 

HUSK Å DEL PÅ INSTAGRAM FOR Å DELTA FLERE GANGER! ! !

Vinneren kåres SØNDAG 26. januar. Påmeldingen avsuttes kl 20.00 🙂




 

 

133 kommentarer

Siste innlegg