Adventskalender Luke nr 19 – partydesign-

Whoop Whoop! Vi er inne i den TREDJE store bakeuka, og jeg må ærlig innrømme at bakegleden ikke er like stor på en kvadrat stort kjøkken. Min kjære kitchenaid som jeg fikk i fjor står igjen i leiligheten, og det blir liksom ikke det samme å bake uten denne heller. Likevell har jeg laget mange av godakene fra i fjor, men også fordi jeg har et kamera som er kaputt, så blir det reposting av bilder! Kjedelig, I know!

I dagens luke får dere 20 % på partydesign.no – som forhandler det du måtte trenge til morsom baking og pynteting. Jeg har MASSE derfra, og burde blitt mye flinkere til å vise dere hva jeg gjør med det. Blant annet brukte jeg papirposer derfra og hyssing til å henge opp adventskalenderen til barna. Små poser pleier jeg å legge kjeks i i feks matpakken. Sugerør kan man bruke til så mangt, både pynt, cackepops og den gode gammeldagese “drikke med det”.De har sååå mye fancy og morsomt! ! @partydesign på instagram !

Nå som julen nærmer seg med stormskritt, er det kanskje for sent å få varene til jul, MEN det er da en tid etterpå også! Benytt deg av rabattkoden og tenk fremover til bursdager og andre festlige lag.

20 % på hele nettbutikken ved bruk av kode rachel20!

Vinn 500 kr fra partydesign. For å delta må du fortelle meg DIN favoritt julebakst!

Inspirasjonsbilder fra tidligere. Alle oppskriftene ligger under oppskriftskategorien her på bloggen 🙂


Muffisformer <3

 

www.partydesign.no

 

62 kommentarer

Siste innlegg