Adventskalender Luke nr 16

Det er over 4 månder siden vi ble herr og fru, og for å være helt ærlig, så virker det som en evighet siden. Det har skjedd mye på godt og vondt, og tiden sammen har nesten ikke eksistert. Det å være en turbofamilie er ikke alltid en positiv ting, og i vårt tilfelle har vi nesten ikke ofret oss en tanke. Selv om bryllupsdagen var helt perfekt, kom hverdagen litt for kjapt, og vi har i ettertid angret oss for at vi ikke reiste bort i noen dager, bare for å nyte hverandre.

. . . . og det som får meg inn på disse bryllupstankene, er dagens adventsluke som leveres av min bryllupskjoleleverandør her i Trondheim, Eva Brud. Jeg skrev et innlegg om valget av brudekjole, og valget endte på en av deres nydelige skatter. Jeg kjøpte også tilbehør som feks tiara og armbånd hos dem, mens skoene hadde jeg fått fra mamma to år tidligere. Om jeg ikke hadde hatt sko, hadde jeg mest sannsynlig valgt de som er i dagens giveaway. Hvite sko med diamanter, perfekt for en kommende fru – ELLER bare når man skal pynte seg litt ekstra.

For å bli med i dagens luke som har en verdi på 1575 kr må du fortelle med HVEM som har orginalsangen jeg sang til Robin i bryllupet vårt.

Sangen finner du lengre ned i innlegget…

…..svaret må dere finne ut selv, men her er sangen  (originalsangen heter When I was Your Man)

Eva Brud er desidert den brudesalongen jeg kommer til å anbefale først her i Trondheim. Supergod service og ikke minst GODT utvalg ! De har blant annet sko, slør, undertøy ,brudepikekjoler, brudesvenn antrekk, forloverkjoler, og mange mange flotte kjoler til julebordstida.

Forloverene våre. jeg hadde søsteren min som forlover, mens Robin hadde Stephan, en kompis.

Les mer om den store dagen og vårt perfekte bryllup i kategorien BRYLLUP.

 

 

68 kommentarer

Siste innlegg