Søndagsmys (+ukesvinnere)

Jeg og barna koste oss i Husebybadet i dag. . Etterpå var planen å ta julekortbilder, noe som viste seg å være meget vanskelig da de var utmattet etter flere timer i vannet. Det burde jo jeg vite, men følte at dette var siste mulighet for at det i det hele tatt skulle bli noen kort i år, så vi får se..!

…pga at ejg har ødelagt linsa på kamera mitt, så har det blitt lite bilder i det siste. Jeg har ønsket meg ny til julenissen, så vi får se om hell og lykke snur innen 24. desember 😛 Søtisene mine har fått på seg finstasen <3 Lilja har antrekk fra Wheat, og Filip har skjorte fra Mayoral fra Lillemartine, og resten fra Wheat.

Vi er ved veis ende i andre uke av adventskalenderen, og i dag er dagen for å gjøre noen glad. Det er ekstra stas å kåre flere vinnere på en gang, og gjøre slutten og ikke minst starten på en ny uke superbra. Neste uke er det nye aktører som pryder lukene, og dere har mye godt i vente. Dette vil også bli den desidert mest hektiske uken i året jobbmessig, så jeg håper (og tror) at jeg skal klare å ha innleggene klare til tidlig på morningen 🙂

Vinner av en valgfri heldress levert av MinLilleSkatt.no (luke 8)

Camilla (you got mail!)

Vinner av et gavekort på 500 kr fra BarnasHus (luke 9)

Marion (you got mail! )

Vinner av ett gavekort på 300 kr fra GullkornDesign (luke 10)

Ingrid (you got mail!)

Vinner av en supersøt CutiesandPals (luke 11)

Renathe (you got maiL!)

Vinner av deksel fra CaseApp.no 3 x (luke 12)

Mari (you got mail!)

Mia (you got mail!)

Stine (you got mail!)

Vinner av et gavekort på 900 kr fra ArmerogBen.no (luke 13)

Elina (you got mail!)

 

 

8 kommentarer
    1. Er det slik at man må fylle ut all informasjonen når man skal skrive en kommentar for å være med i kalenderen:-)? Ser at du rekker og srkive mail til vinnerne med en gang så antar jeg at du allerede har mailen deres:-)

    2. Ååh, jeg ble så glad når jeg fikk mail om at vi hadde vunnet 🙂 tusen tusen takk 😀 vinner aldri noe, så dette var ekstra kjekt nå rett før jul 🙂

    3. MC: så lenge du fyller ut mailen din så klarer ejg å kontakte deg. .. . hvis ikek har ejg ikk mulighet til å få tak i dere, desverre! =/

    4. Lurer på om det er jeg som har vunnet, eller ei anna ei som heter det samme 🙂 Jeg har iallefall ikke fått mail 🙂

    5. Okey, da var vi to som heter det samme 🙂 Er ikke så ofte det skjer 🙂 Da får jeg prøve lykken flere ganger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg