Søndagsidyll (+ ukesvinnere fra adventskalenderen)

         Etter en lang uke med mange våkenetter og lange jobbdager, fikk jeg innvilget noen timers søvn etter gårsdagens jentejulebord. Vell og merke et rolig julebord, men sannelig var det godt for kroppen å få noen ekstra timers hvile dagen derpå. Det har gått i ett om dagen, og ukene forsvinner skremmende fort. Vi har allerede kommet oss til 8 desember og søndagsåpne butikker. Ja, inkludert vår butikk. I år har vi tatt til “fornuft”, og valgt å la de andre jobbe på søndagene, for å kunne tilbringe denne ene dagen i uka sammen. Lørdagene er det jobbing og unger på skift, så dagen i dag har vært god. Vi startet med pakkekalender og frokost, og fortsatte med aketid sammen med Lisa & Alba, etterfulgt av hjemmelaget pizza som Pappsen og Lilja hadde ordnet. Nå venter et par timer med serier, før en ny uke setter i gang. Noen som har sett serien som heter The Black List? 

I dag var det knallvær og perfekt å være ute! Både Lilja og Filip har på seg utedresser fra et nytt merke som heter Nordbjørn. Disse fåes kjøpt hos Jollyroom,og ligger på rundt 700 kr. Med rabattkoden min rachel15 får du enda 15 % på denne 🙂 En fantastisk vinterdress og en av de bedre vi har hatt til begge to. Supermyk og bra bevegelighet!


Alba, Lilja og Filip var fartsbøller i gata i dag! !

Selv om det er langt ut i desember, så tenkte jeg at jeg skulle lage et innlegg om vår adventskalender. Da snakker jeg om den barna får. Det er jo ikke alle 1 og 2 åringer som får kalender, og det skjønner jeg godt. Så jeg tenkte å fortelle litt om hva vi har gjort i år. Innlegget kommer i løpet av uka 🙂 NÅ er det kåringer av ukens vinnere som står for tur! De fleste har fått beskjed på mail, mens noen avventer jeg for å sende med gavekortkoder! 😀

Da er det endelig tid for å kåre vinnerene fra ukas adventskalenderluker. Det er superherlig at så mange deltar!Jeg har regnet sammen kommentarene både fra bloggen og instagram, så her har man like stor vinnersjanse uansett hvor man har deltatt.

VINNERENE av gavekort på 1500 kr levert av TittMelhuus fotografene (luke1)

Lisa Cathrine Gutvik Sæther (du har fått mail)

Tine Hunt (du har fått mail)

VINNEREN av valgfri høytaler levert av Music Angel (luke 2)

Line (du har fått mail)

VINNEREN av valgfri sokker fra RisaRosa (luke 3)

Silje Terese (du har fått mail)

VINNEREN av et gavekort på 500 kr fra Ninafinaballerina.no (luke 4)

 Kristin Birkeland (du har fått mail)

VINNEREN av et gavekort på 600 kr fra Jollyroom.no (luke 5)

Ina (du har fått mail)

VINNERENE av et gavekort hver på 1500 kr fra Kappahl (luke 6)

Marita (du har fått mail)

@monicah86 (instagram)

VINNERENE av et gavekort hver på 150 kr fra knertenogkaroline.no (luke 7)

Sonja Meryem, Elin, Torill, Iselin, Cecilie, Heidi, Bitteliten, Milde Marie, Linda, Mammatil2 (dere får mail)

Vinnerene av gavekort på 500 kr ved bruk av rabattkoden rachel25

Frida Hyllmark (kodeord kommer på mail)

Iselin S. Vagle (kodeord kommer på mail)

PS: koden gjelder tom. 10/12/13

 HUSK å delta på dagens LUKE NR 8!

5 kommentarer
    1. Så morro !:) Gleder meg til og velge nydelige klær til jentungen min, kan nesten ikke vente på kodeordet:)
      -Frida.h

    2. Når får vi kodeordet på mail 🙂 ? det står at den går ut i morgen, men jeg har forsatt ikke fått mail 😛 unnskyld hvis jeg maser 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg