Adventskalender Luke nr 6 -Kappahl-

Det er tid for julebord og festligheter, og mange tenker kanskje det som meg når antrekket skal prøves… – “….den brukte jeg sist julebord, jeg kan ikek bruke den samme to år på rad”, eller “ånei, den er aaaalt for liten/for stor?”, eller den mest kjente for min del:  “jeg har INGENTING å ha på meg”!! Robin ser som regel spørrende på meg og haugen av klær som ligger på gulvet forran speilet. Jeg river meg som regel i håret, slenger noen gloser med leppa og furter over e “udugelige” antrekkene jeg har. Selvfølgelig finner ejg ut av det til slutt, men det beste hadde jo vært å hatt det helt klart til å begynne med!… og i det siste har jeg vært lit mer selektiv når jeg har handlet penklær. For det første så har jeg tenkt lengre enn BARE til julesesongen, slik at klærne ikke er kjøpt for engangsbruk.I helga er det klart for julebord med jentene, så det blir GØØØY!! 

DAGENS ADVENTSLUKE sponses av Kappahl, og jeg gir bort TO gavekort på 1500 kr! ! !

I år har jeg kjøpt meg noen enkle plagg, som feks antrekket på bildet under. Klassisk, men som kan bli freshet opp av litt smykker og krøller, OG som kan brukes så og si hele året. Et grått skjørt kan brues så og si i alle anledninger. Bare å bytte ut overdelen og strømpis med baris, så vips er man i en annen setting. Kan mikses med joggesko/converse, støvletter, stiletter og ikke minst boots.. .

JEG TREKKER 2 HELDIGE VINNERE!!!!

Jeg har også kjøpt meg DENNE paljettkjolen i svart/sølv (ikke gull som bildet) som var sååååå fin!

(så fin at både jeg og MAMMA hadde kjøpt samme kjole…!)

 

 

282 kommentarer
    1. Gavekort hos Kappahl hadde vert supert i disse tider 🙂 Både til meg sjølv og lille snuppo mi 🙂

    2. JA TAKK <3 Elsker Kapphal, har sikkert handlet der over 50 ganger i løpet av de siste 6 mnd. Prinsen har jo hele Newbie serien i skuffene sine <3 Den perfekte gaven, og spesielt nå når vi venter en til 😀

    3. Har nok ikke handlet der de siste 6 mnd, men så har jeg ikke handlet så veldig mye klær heller generelt. Kunne trengt en oppfriskning i garderoben! Blir fort nyttige ting som kjøpes, og litt småting her og der 🙂

    4. Minst ti ganger! Barneklær og barselgaver (newbie i hjertet mitt), samt tilbehør, kjoler og undertøy til hu mor sjøl:) synes kappahl har kommet seg veldig!!

    5. Det begynner å bli en god stund siden jeg har handlet på Kappahl, men jeg regner med det endrer seg når vi blir foreldre for første gang, neste år 🙂

    6. Tror jeg bare har handlet på KappAhl en gang de siste 6 månedene og det var da jeg fant ut at det var en liten jente i magen! Måtte ut og kjøpe noe nusselig i rosa 😉 Vil gjerne fylle opp garderoben til de små og ikke minst til meg selv så jeg har noe fint når rugetiden er over 🙂

    7. Elsker kappahl og newbie klærne.. Hvor mange ganger jeg har handlet der de siste 6 mnd aner jeg ikke for jeg handler der ganske ofte ;), men over 8-10 ganger minst!! Ha en fin helg! 🙂 Håper lykken er med meg.. 1500kr på kappahl er jo fantastisk! 🙂

    8. Jeg har handlet et tosifret antall ganger på kappahl de siste seks månedene. Stikker alltid innom der når jeg er på city syd, og det er jeg minst en gang i uka, så det går noen kroner til klær både til jentene og til meg. Elsker newbieserien deres:)

    9. Så fin premie. Kappahl har så mye fint, jeg har vel handlet der ca 4 ganger de siste 6 mnd. Blir en del klær til barna der.
      Ha en fin helg.

    10. Ila de siste 6 mnd har jeg handlet 8-10 ganger på Kappahl – mest newbie serien til datteren min og til venninner med nyfødte små, samt noen klassiske topper til meg selv 🙂

    11. Vil gjerne vinne!
      Pga litt stram økonomi siste tiden har det blitt lite shopping, men KappAhl er absolutt en favoritt! Siste 6 mnd har jeg handlet der 2-3 ganger..

    12. ca 10 ganger tenker jeg , jeg hadde det litt dårlig råd i det siste ….men det blir sikkert noen runder nå før Jul, må ha juleantrekkene for barna snart i boks!

    13. Åh, Kappahl! Syns de har hatt så mye fint det siste året til hele familien faktisk, så det har blitt handling der ganske ofte 🙂 Jeg har nok handlet der minst to ganger i måneden, så det blir vel mellom 12 og 15 ganger tipper jeg!

    14. Har handlet på kappahl maaange ganger siste halvåret. Har to små og elsker newbieserien.. Skkert handlet der 10 ganger siste halvår 😉

    15. Har handlet i allefall over 10 ganger der de siste 6 mnd. Masse Newbie-tøy til lillebror som kommer om noen dager, bilpose og julegaver til både store og små. De har så masse fint til barna 🙂

    16. Vi er veldig fornøyde med Kappahl klær til lillesnuppa. Masse fine mønstre og farger og bodyene sitter som støpt på jenta som er lang og tynn.
      Har iallefall handlet er 4-5 ganger

    17. Jeg håper jeg vinner en av gavekort 🙂 Vi kjørte te City Syd hver helg når vi bodde i Trondheim, å d går ikke en lørdag uten at jeg var innom Kappahl for å kjøpe en eller 2 ting te sønnen min på 2 år 🙂
      Nå har vi fløtta 2 timer unne Trondheim å hver gang vi fær te byen så e æ innom Kappahl å kjøpe mer enn 2 plagg 🙂 Så denne gavekort kunne kom godt me 🙂

    18. Hadde passa supert med et gave kort da jeg skal på 2 julebord, og pengene strekker ikke helt til med nye antrekk hele tiden så!

    19. Jeg har handlet på Kappahl ca 8 ganger de siste 6 mnd. En av favorittbutikkene mine fordi de har klærne i et vidt spekter av størrelser 🙂 Har kjøpt meg den gullpaljettkjolen jeg, men ønsker meg sølv også, håper jeg vinner 😀

    20. Vil si jeg har sikkert handlet på Kappahl alt far 10-20 ganger i løpet av det siste halv året. De kjører statig vekk supre tilbud og jeg elsker newbie serien og kan ikke få nok av den. Så et gavekort hadde gitt meg muligheten til å handle mere.

    21. jeg har vel vært på Kappahl 4ganger de siste 6mnd, alle gangene har jeg handlet til minste =) spørs om d er min tur snart =)

    22. Kappahl har veldig mye fint og jeg er glad i og handle der. Tipper jeg har handlet på Kappahl ca en gang i mnd siste halvåret. Altså rundt 6-7 ganger.
      Hadde blitt veldig glad for gavekort derfra!

    23. Har nok handlet sikkert 20 ganger det siste halvåret da jeg har ei prinsesse som er et halvt år nå:) Elsker newbie, så det handles ofte der:)

    24. Jeg har handlet på Kappahl i alle fall over 10 ganger de siste 6 mnd, og vært innom der å sett sikkert over det dobbelte 🙂
      Har siklet på den paljettkjolen som julekjole jeg også, så det spørs om det blir et kjøp til der snart 🙂

    25. Det hadde vært noe 🙂 Årets jule og nyttårsantrekk.
      Elsket jo ikke lite antrekket du hadde satt sammen på siden her da! <3

    26. Jeg har handler der sikkert 20 ganger de siste mnd. Liker barne klærne der godt. 🙂 så hadde vært fint og vunnet:)

    27. Har handlet en del til ungene der…6-7 ganger kanskje i løptet av de siste 6 mnd. Elsker de fine barneklærne de har der 🙂

    28. Sikkert 20-30 ganger. Er alltid innom der en tur når jeg er på handlings.masse fine barneklær med god kvalitet!:)

    29. Åååå… For en fabelaktig premie.. Jeg har heller aldri noe å ha på meg.. Selv om skapet er fult.. *ler* Fine klær du har valgt deg.. Tror sannelig jegmå kjøpe meg det grå skjørtet, for det var knall fint.
      God helg til deg og dine

    30. Først vil jeg si at dette er en av mine favorittblogger, og er en fast leser.
      I de siste 6 månedene har jeg nok vært innom hver måned.
      Er nok der en stor sluk av lønna går.
      Kappahl har gode kvalitets barneklær, godt utvalg av sminke til mor og mitt favoritt undertøy ble også kjøpt hos de.
      Krysser fingrene på premie og ha en fortsatt nydelig dag til deg og dine.

    31. Ca. 4 ganger. Men har vært innom der mange ganger da! Men sjeldent lommeboka er helt enig i de investeringene jeg ønsker å gjøre…

    32. Et slikt gavekort hadde gjort seg i disse dager! Sliter med å finne et finantrekk til meg selv, som gjerne må være litt “ammevennelig”.
      Har blitt veldig glad i butikken Kappahl, den har forbedret seg en til i dameavdelingen synes jeg. Jeg handler klær til både meg og barna der. Er nesten bare der å handler til mine to gutter, digger spesielt Newbie.
      Hvor mange ganger jeg har handlet hos Kappahl siste halvåret.. Sikkert rundt 10-13 ganger.

    33. Har handlet rundt 10-12 ganger siste halvåret. Litt til meg selv og en del til guttene mine.
      Elsker newbie serien 🙂 hadde vært fint å vunnet siden guttene har juleantrekket i boks, men ikke jeg… 🙂

    34. Åh himmel, å vinne dette, da hadde juledrømmen min gått i oppfyllelse! Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange ganger jeg har handlet på Kappahl, men rundt 10 kanskje? Hver gang jeg trenger bukser handler jeg der, fordi de har best passform til litt større damer, og hver gang lillesnupp trenger noe nytt løper jeg til kappahl. Billig og god kvalitet, elsker det! Nå er lommeboka helt innskrumpet, som alenemor og student som skal kjøpe julegaver og styr til en hel gjeng var det plutselig ikke så mye igjen til meg og datteren. Hadde elsket å få kjøpt meg en ny kjole til jul, og en til datteren også <3

    35. Har handlet litt ofte på kappahl de siste 6 månedene, siden lillegutt er 7 mnd. elsker nemlig newbie serien, de har så utrolig mye fint til små gutter 😀

    36. I løpet av de siste 6 mnd har det blitt en del ganger… Elsker newbie serien og har kappahl på nærsenteret 2 min unna, så er det noe vi trenger så går vi ofte dit først. Så har nok handlet godt over 20 ganger!

    37. Har vel handlet der 10-12 ganger siste 6 mnd. Hadde vært supert med et gavekort…. ønsker meg klær derfra til både lillsesøster, storebror og meg selv. Krysser fingrene!!!

    38. Gavekort på kappahl hadde vært den ultimate julegaven! 😀 Lille frøkna trenger nye klær, og kappahl er en av favoritt butikkene <3 Vi har handlet der mange ganger iløpet av året, kanskje rundt 10-15 ganger 😛 er ikke så lett å holde styr på hvor mange ganger man kommer ut med noe fra Kappahl, men er som regel alltid noe med hjem 🙂

    39. har ikke handlet på kappahl de siste 6 mnd.siste gang var vel tre mnd før jeg fikk minste jenta-ca 8 mnd siden.

    40. Denne giveawayen hadde passet mitt i blinken! Tror jeg har handlet på Kappahl ca. 3-4 ganger de siste 6 mnd:)

    41. Jeg har sikkert handlet på kapphal nermere 40 ganger d siste 6 mnd! 🙂 elsker newbie serien å barnesortemanget i butikken. En av mine yndlingsbutikken:)

    42. Jeg har handlet der tre ganger de siste 6 mnd, en gang til meg selv og to ganger til barna. Som alenemor er det sjelden jeg tar meg (og har) tid til så mye shopping, så denne luken har jeg veeeldig lyst å vinne! :):)

    43. Vi kjøper så og si alle klærne til lillesøster på kappahl, så vi har handlet der en del ganger de siste 6 månedene 🙂

    44. Har vel handlet der 2 ganger de siste 6 mnd, men skulle gjerne handlet der mere siden de har såååå mye fint! Desverre har vi ikke kappahl på Brekstad, og det er ikke hver dag vi er i Trondheim 🙁

    45. Værtfall vært der over 10 ganger. Da jeg har min favoritt undertøyserie fra der og jeg elsker newbie serien.

    46. Jeg har nok bare handlet der en gang i løpet av de siste 6 mnd. Kjøpte oss leilighet i sommer, så har desverre ikke så god råd til klær ol. nå til dags, så dette gavekortet hadde vært midt i blinken!
      Ha en fin dag! 🙂

    47. Svarte tidligere i dag men glemte å få med hvor mange ganger jeg har handlet der de siste 6 mnd. Typisk meg 🙂 men har nok bare handlet der 2 ganger. Ikke alltid pengboka vil det samme som meg 🙂
      God helg til deg og dine

    48. Jeg har ikke handlet så mye der, så kanskje to ganger. Men elsket den paljettkjolen så mulig jeg må ta en tur 🙂 Syns også det grå skjørtet var fint, hvor har du kjøpt det??

    49. Har handlet en del der de siste 6 månedene. Men det blir som regel bare barneklær. Og da er det ikke rart det er litt ofte, for disse små vokser jo så fort! Og Kappahl har jo såå mye fint 🙂

    50. Med ei nyfødt prinsesse og en storebror i hus blir det mange turer innom Kappahl!
      Ikke lett å holde oversikten over hvor mange ganger,men jeg tenker 20-25 ganger!
      Både til barna og i gaver til andre 🙂
      Tvil tvil for at jeg blir den heldige vinneren 🙂

    51. Tre ganger kanskje. Er ikke så ofte jeg får kjøpt nye klær da jeg ikke har penger til det. 🙂

    52. Har ikke helt tellingen på hvor mange ganger jeg har handlet her, men har blitt en del ganger. Er veldig glad i barneklærne til kappahl, så kjøper det til min skatt, og ofte i gaver til andre.
      Nå er vi midt i husbygging, så et gavekort hadde vært supert å få nå i disse juletider 🙂

    53. Jeg har ikke handlet der så mange ganger da vi bor et godt stykke unna Kappahl butikken, men planen er å spare opp litt penger og reise til MO for å handle i butikken. Har jo termin i januar med lille i magen og ønsker så inderlig plagg fra Newbie. Håper jeg har vinnerlykken med meg. Det vi har fra Kappahl fra tidligere, har vi vært super fornøyd med. Skulle ønske de hadde butikk her i byen:)
      [email protected]

    54. Handler masse på kappahl. De har jo så mye fint barnetøy der. Nøyaktig hvor mange ganger jeg har handlet der de siste 6 mnd vet jeg ikke, men kanskje 8-10 ganger. Håper på å vinne:)
      [email protected]

    55. For en super gave. Jeg har nok handlet 2-3 ganger på kappahl det siste året. Handler vinterdress til jenta der hvert år bla, er så fornøyd med de!!

    56. Jeg har nok handlet der 4 ganger i løpet av et halvt år! Synes newbie klærne er superfine, og har lagt min elsk på kaxs fleecen de har også:)

    57. Handler der nokså ofte, både barneklær og klær til meg selv.
      Et gavekort nå før jul hadde jo vært supert, så her krysses fingrene:)

    58. Hae handlet der tosiffret antall ganger siste halvåret. Alltid innom for å titte når jeg er på sirkus. Elsker newbie-serien!

    59. Har handlet til gutten min 1 gang de siste 6 mnd på Kappahl, men har sett de har utrolig mye fint der nå 🙂

    60. Jeg har handlet på Kappahl 6-8 ganger det siste halvåret, de fleste av gangene nå i november/desember for julegavehandling 🙂

    61. Det hadde vært utrolig kjekt med gavekort på Kappahl 😀 Har handlet der ca 10-12 ganger iløpet av de siste 6 mnd. 🙂

    62. Kan tenkja meg eg har handla 8-10 gongar dei siste 6 mnd. Kjøper mykje newbie til storesøster og no handler eg også ein del til lillebror i magen 🙂

    63. Jeg har ikke handlet noe til meg selv, men kjøper alltid newbie når venninner får barn. så 3-4 ganger kanskje? 🙂

    64. Har handlet der minst 10 ganger de siste 6 mnd. Hadde aldri kjøpt et eneste plagg på Kappahl før jeg fikk en liten. Elsker Newbie kolleksjonen og kunne godt tenkt meg å kjøpt favorittene i alle størrelsene 🙂

    65. Kanskje 3-4 ganger? Pleier ikke å telle, haha 🙂 Krysser fingrene for at jeg vinner! Ha en fin dag videre 🙂

    66. For en herlig adventskalender, Rachel! Jeg handler faktisk en del på kappahl, kanskje ikke så mye klær, men jeg elsker undertøyet deres, accesories og Newbie-serien. Jeg hadde derfor blitt SUPERglad om jeg hadde vunnet 😀

    67. Oi, det er vanskelig å si nøyaktig:-p vi handler de meste klærne til lille snuppa der, så hvertfall 4-5 ganger det siste halve året!:-)

    68. På Kappahl har jeg handlet minst én gang HVER måned det siste året! Elsker Newbie-serien til lille sønnen min og etter å ha lest et av dine innlegg med en hvit skjorte, grå cardigan og mønstrete bukse måtte jeg ned å kjøpe nøyaktig det samme! 🙂 Krysser fingre og tær!

    69. Har handlet på Kappahl 4-5 ganger det siste halv året :0)
      Tusen takk for en kjempefin blogg, og en super adventskalender :0D
      Mvh Kirsti

    70. Ja si d.. en 16 ganga? E alltid innom butikken når æ e på handlerunde og me en liten i hus bi d bestandig noe me hjem…

    71. Åhhh så fin gaver du gir bort..
      Vært så herlig å vunnet denne lukken.
      Er så skjelden at jeg unner meg selv noe, det er bare til jenta mi jeg kjøper klær..
      Har vært på kappahl ca 6 ganger på 6 mnd.

    72. Paljettkjolen var nydelig! 🙂 Fikk lyst på ein sånn sjølv og. Eg har ikkje holdt tellinga på kor mange ganga eg har handla på KappAhl det siste halvåret, tippa rundt tre gonga 🙂 Elska newbiekleda deira og er så glad for at minstemann framleis passa i dei. Til meg sjølv handla eg lite derfra, har alltid tenkt på det som for damete, ein butikk som passa bedre for min egen mamma. Men etter å ha sett kleda over her og paljettkjolen innser eg jo at eg kanskje har gått glipp av noko 🙂

    73. Å ja veldig gjerne! Jeg har faktisk børs der ganske ofte, må innom kappahl hver gang jeg er på senteret 🙂 så har vel handlet der ca 16 ganger i allefall om ikke mer 😉
      Håper du får en fin kveld videre 😉
      Hilsen Nina

    74. Har vel handlet på Kapphal 2-3 ganger siste halvår kanskje, blir forhåpentligvis litt mere fremover – har et lite knøtt i magen som kommer til verden i mai <3

    75. Har vært litt dårlig på å handle klær på kappahl, men det bør jeg jo gjøre noe med, de har jo utrolig mye fint! 🙂

    76. Jeg har handlet på KappAhl minst 11 ganger de siste 6 mnd. Lillesøster blir 6 mnd til uken, og hennes kleskap har jevnlig blitt fyllt opp med herligheter fra newbie. Også gaver blir ofte kjøpt her. 🙂

    77. Det hadde vært helt fantastisk å vunnet et gavekort. Jeg har en liten prins på 17mnd som stadig trenger utbytting av klær- vokser jo så fort:-) selv er jeg sykepleierstudent på første året, så det hadde vært flott med et gavekort:-).

    78. jeg har nok handlet der en gang eller to i måndenen de siste måndene, vi venter baby og jeg har forelsket meg helt i new baby serien derfra så det er blitt en favoritt butikk å handle klær til barna 🙂
      [email protected]

    79. Har handlet en gang på Kappahl siste halvåret. Ikke så mye penger til overs som student, så blir ikke kjøpt nye klær så ofte 🙂

    80. Oiiii… Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har handlet der siste 6mnd! Har nettopp fått en liten gutt, han har jo hele newbie serien, pluss storesøster på 1.5 har omtrent hele newbie-serien til jenter! 🙂 har sikkert handlet der 30-40ganger iløpet av de siste 6mnd!

    81. Ja, den som visste det, kanskje en 6-10 ganger? Kunne gjerne tenkt meg å vinne og kjøpt masse fint fra newbie serien deres, der har de utrolig mye fint!!

    82. 8-10 ganger kanskje?:)
      Mini i magen melder straks sin ankomst og har masse fine newbieklær i skapet sitt:)

    83. Jeg har handlet ca 4 ganger det siste halv året, hver gang jeg er i en by ol der jeg finner Kappahl 🙂 Bare elsker barneklærne der 🙂
      klem fra Kari

    84. Har ikke telling, men har blitt mange newbie klær til frøkna som er nå 9mnd 🙂 Tipper en 12-13 ganger 😉

    85. Jeg har ikke telling på h or mange ganger det har blitt den siste tiden. Men bruker mye av barneklærne deres. Liker veldig god kvaliteten på strømpebuksene, de holder fasongen og siger ikke ned. Jeg har også funnet endeltil meg selv i det siste.
      Mail:[email protected]

    86. oioi har handla litt for mange ganger på kappahl i det siste! Nå som Oliver er 4,5 mnd så har vi handla sikkert 10-15 ganger(!) *shopoholiker* men dem har jo sååå innmari fint te både små og store 🙂

    87. Må være 5-6 ggr 🙂 Elsker newbie-kolleksjonen og din blogg!
      Så inspirerendes. Leser mye tips fra når du planla bryllup, gifter meg nemlig nå i juni. Mange gode tips! Takk <3

    88. Handlet på kappahl siste seks mnd? Tja, kanskje 10-15 ganger? Vært innom og tittet, derimot, DET har jeg ikke oversikt over… Har mer og mer byttet ut h&m, lindex og Cubus med kappahl, syns utvalget der har kommet seg innmari di siste årene. Finner klær til hele familien der, god kvalitet og prisen er heller ikke gæren… 🙂

    89. Veldig glad i kappahl!! Har sikkert handla der 8-10 ganger siste halvåret, minst! Hadde vært SUPERT å vunnet, så jentene mine kunne kles opp i nydelige juleklær fra en flott butikk!

    90. Fikk ei lita snuppe i aug, og eelsker newbie serien deres! Så mulig jeg har handla der en gang i uka, typ 16 ganger det siste halve året?

    91. Har handla utallige ganga på kappahl det siste halvåret, elske newbieserien te jr:) Hadd vært kjempestas å endelig kunna brukt litt penga på klær te sæ sjøl igjen å…:)

    92. Jeg har sikkert handla der 15 ganger siste halvåret, har en gutt på alder med Filip, så har blitt mange nydelige Newbie-klær på han. Til meg selv har jeg vel ikke kjøpt noe nytt siden fødselen…

    93. Så flott premie! Hååååper jeg har vinnerlykke!
      Jeg har handlet ca 10 ganger det siste halve året,
      bl.a. har jeg kjøpt samme paljettkjole som deg *elsker den*
      Klem fra Tonje

    94. For en fin premie! Jeg har handlet der 4-5 ganger de siste 6 mnd. Synes kappahl har forbedret seg veldig mye de siste par årene! 🙂

    95. Over 30 ganger de siste 6 mnd.. Bare iløpet av november handlet jeg der 8 ganger, flere julegaver og jentungen har fått nytt i garderoben med alle plagene som finnes i Newbie kolleksjonen 🙂 Fantastisk adventsluke!! Sist dag ble det svidd av noen lapper der inne 😉

    96. Caroline: så gøy å høre at du blir inspirert 😀 Det er bra!! Håper den store dagen deres blir helt fantastisk og etter planen! 😉

    97. Nøyaktig antall husker jeg ikke, men antar at jeg har handlet der 10-12 ganger de siste 6 månedene. Handler klær til datteren min og kjøper de fleste barselgavene der. Og det går ganske mye i Newbie klærne, de er så utrolig fine!

    98. Handler ofte på Kappahl, da jeg har tre unger i ulike størrelser som vokser i nær samme hastighet som ugress – i alle fall føles det sånn på klesbudsjettet..! 🙂 Grunnen til at jeg da handler her, er at de har en god kombinasjon av fint tøy til grei pris, og ofte et gunstig tilbud i tillegg. Ja, det hender jo faktisk at jeg finner noe til meg sjøl også..! Så gavekort hadde vært midt i blinken, rett og slett! 🙂

    99. Bare 5 ganger siden vi dessverre bor 2 timer unna nærmeste butikk.Vært såå kjekt å vunnet gavekort så jeg kunne dratt på bytur og handlet masse nydelige klær med god samvittighet 🙂

    100. 5 ganger. Er så mye fint til barna der! Men også til de voksne. . Jeg var alltid før sett på kappahl som en “dame over 40-butikk”..Men de har jo masse fint til meg som er 24 også:)
      Ønsker å bruke et eventuelt gavekort på meg selv, jenta mi og en gave til ei venninne som får en gutt om noen mnd’er 🙂

    101. Vet ikke akkurat hvor mange ganger jeg har handlet der, men en plass mellom 5-10 ganger vil jeg tro.
      Har tre unger som plutselig har vokst ut av klærne siden, så da må jeg handle nytt og da finner man jo som regel noe til seg selv også. Så et gavekort hadde vært supert!
      God helg!
      Mvh Carina

    102. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har handlet på Kappahl det siste halve året? Jeg handler mye tøy til både meg selv og de to jentene mine der, så jeg vil anslå kanskje 15 – 20 ganger!

    103. Jeg kan ikke huske hvor mange. Men ett sted mellom 10-15 kanskje 🙂 Handler mye til mine små gutter der. Og litt til meg selv også da 🙂 🙂

    104. Er vel berre vorte handla der 2-3 ganger dei siste 6 mnd,men det er berre fordi me må kjøyra i nokre timar for å komma dit.
      Newbie-serien er jo berre lekker 🙂

    105. Handler generelt veldig lite klær,men kjøpte meg en kjole på Kapphal for 2 mnd siden. Så jeg har handlet på Kapphal 1 gang siste 6 mndr.

    106. Haha.. Det kan jeg virkelig ikke svare på!! Er jeg i nærheten er jeg alltid innom for å se etter nyheter, først og fremst til lillemor, men mer og mer til meg selv og mannen.. Hvertfall 1 gang hver/hver andre uke :-p

    107. Får noen fine gaver du har i kalenderen din:) jeg har handlet der ca 4-5 ganger 🙂 De pleier alltid ha noe fint:) liker bloggen din veldig godt forresten!:) ha en god helg:))

    108. For en fin premie! Har sikkert handlet der minst 10 ganger det siste halvåret til minste prinsessen:-))

    109. Har handlet på Kappahl rundt 4ganger de siste 6mnd, men kun til minste. Kanskje det er på tide med noe til meg??? 🙂

    110. Minst 10 ganger, jenta mi er snart fem måneder nå og utenom ullklær har hun nesten bare klær fra Newbie! De er jo så herlige 🙂

    111. Blir mye shopping på kappahl med en på to år og ei på 5mnd. Par ganger i måneden. Krysser fingrane!

    112. Jeg har handlet utrolig mange ganger på KapAhl de siste 6 mnd, har en sønn som elsker newbie-serien! 😉 Kunne gjerne tenkt meg gavekort ja! 🙂

    113. Mellom 6 og 10 en plass:) har alltid likt barneklærne, men fått øynene opp for klær til meg selv også:-D

    114. Jeg er stort sett innom og handler på kappahl 1-2ganger i mnd. Både til vesla og til meg selv. Krysser vinnerlykken 🙂 god adventstid videre <3 Tonje

    115. Wow, så fin adventskalender!:-) Jeg har nok handlet på kappahl ihvertfall 10 ganger de siste 6 månedene. Vi venter en jente i januar så vi har gått litt bananas i Newbie avdelingen et par ganger for mye:-) De har så utrolig mye fint, så jeg handler gjerne mer;-)

    116. Oj, det har vært opptil flere ganger. Elsker newbie serien, og siden Kappahl er nærmeste klesbutikk så har det vært kanskje 10-12 ganger! Ofte innom å bare kikker, og ender da alltid opp med noen småting! :p

    117. Har vel handlet der to ganger det siste halve året, men handler der gjerne mer! 🙂 krysser fingrene 🙂

    118. Oioioi vanskelig å si, det er jo nesten nabobutikken til min butikk så er ofte innom, men kanskje 6-7 ganger, mest Pga newbieklærne til venninnebarn og tantebarn;)
      Kul kalender Rachel;)

    119. Jeg har nok handlet hvertfall 10 ganger de siste 6 mnd. Prisen er 7mnd så har blitt litt klær fra newbie;)

    120. Du er så flink til å gi inspirasjon! Antrekket der var kjempefint 🙂
      Som student så har jeg ikke mer enn 1500 kroner og leve for i måneden, så blir ikke så mye overs til shopping. Har vel handlet gaver der 3 ganger det siste halvåret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg