Hverdagen i dag ..

Etter en lang dag på jobb, har jeg endelig satt meg ned, og fortært en tallerken med kalde fiskeboller. Pcn er plassert på fanget, og beina er lagt på bordet. Jeg har satt på julesanger, og prøver å få tankene til å både rømme og komme. For bare noen timer siden, dypt ned i 6 paller kjølevarer grublet jeg på et innlegg som kanskje mange har hatt godt av å lese, samtidig som det mest sannsynlig ville skapt spørsmål. Nå som jeg endelig kan skrive, så har selvfølgelig de gode poengene forsvunnet, og tankene falt raskt i grus. I grunn er det kanskje like greit, nå som det et kalendertid, og mange lesere som kun søker vinnerlykke.

I dag startet vi dagen med julegrantenning og julefroksot i barnehagen. Lilja insisterte å få ha på julekjolen som har hunget i skapet siden forrige jul, så i dag ble det julekjole i barnehagen!

Bildet er tatt ifra huset vårt 🙂 Det begynner å skje spennende ting, og sannelig har vi fått vinduer i 1. etg.!

I morgen er det pepeprkakebakedag, så det blir gøy!!

 

10 kommentarer
    1. Typisk det at man tenker og grubler på noe, men glemmer de beste poenga når man får tid til å sette seg ned å skrive det.. Kjenner meg godt igjen..
      Så skjønn jente du har.

    2. Er absolutt ikke bare interessert i noen kalenderlykke. Jeg er interessert i alt. Jeg elsker å lese innlegg men personlige tanker, meninger eller argumenter osv. Det er det som gjør en blogg personlig, synes jeg:) så hvis du kommer på dette igjen, så for all del, skriv om det:)
      Ellers så er jeg veldig glad i å lese bloggen din, titter innom flere ganger om dagen for å se om du har blogget, og dersom du ikke har det, ja da setter jeg meg jammen ned for å lese gamle bloggposter:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg