Adventskalender Luke nr 1

ENDELIG har vi inntatt Desember, og adventstiden er i gang. I år som i fjor har jeg valgt å ha adventskalender for dere lesere, og jeg har fått med meg mange spennende sponsorer. Det vil være en ny luke  hver dag, men vinnerene samles og annonseres hver SØNDAG. Lukene varer kun i EN dag, om ikke annet er informert om, og de som har meldt seg på etter midnatt, blir ikke medregnet.

Årets første kalenderluke åpnes av min gode samarbeidspartner Titt Melhuus. Det er et fotostudio her i Trondheim som har tatt uendelige familiebilder, barnebilder og ikke minst bryllupsbilder av oss. De har fantastiske fotografer med god og lang erfaring, og ikke minst et eget rammeverksted i kjelleren, slik at man kan få akkurat det man vil ha.


Nå som JULEKORT står for tur her i huset, så tenkte jeg at det å begynne med en fotopremie ikke er så dumt! ! Selv om disse holder til i Trondheim, er det jo ingenting i veien for å melde seg på, og gi bort gavekortet i gave til noen som bor i nærheten, eller ta turen til bartebyen for en real opplevelse. Dagens gavekort på 1500 kr inneholder en gratis fotoshoot med visningstime OG et gratis bilde 😀

…..og noen biler jeg ikke har vist frem før..

Friends for life . . .

GOD 1. DESEMBER


 

148 kommentarer

Siste innlegg