Du kan bestemme..!

 

 

 

9 kommentarer
    1. Ønsker meg tips til julekaker
      Ønsker meg tips til hva jeg skal pakke i adventskalenderen(ja jeg vet jeg er sent ute)
      Ønsker meg tips til juleaktiviteter
      Ja, alt som har med julen å gjøre:) og tips liker vi alltid:D

    2. Ønsker å lese:
      *Genrelle juletips
      *Juleforberedelser
      *Deres julekaos
      gjerne med ny julesang for hver dag.

    3. trodde du allerede hadde planlagt årets kalender, og hadde mange avtaler i boks med forskjellige forhandlere osv.. du må vel nå holde julekalenderen uansett om leserne dine syns det er noe tull?

    4. Navn: det er nok ikke helt slik det fungerer kjære deg 🙂 det kan være mange vinklinger på en julekalender, og ønsker taes i betraktning 🙂 jeg må ikke gjøre noe på bloggen som jeg ikke selv vil, så sånn er det med den saken 🙂

    5. juleforberedelser og aktiviteter hadde vært moro. Datteren min er litt yngre enn Filip,så selvom hun ikke forstår all verden så syns jo jeg det er koselig å ta henne på julestemningen! (i dag var vi på julemarked og drakk gløgg og spiste vafler:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg