Mammsen Tipser: juleantrekk

Butikkene bugner av juleantrekk, og det er lett å la seg friste. Jeg prøver å ikke kjøpe alt jeg synes er fint, og holde meg til å kjøpe plagg som kan brukes i andre anledninger enn bare til jul. Selv om jule varer helt til påske, så kjenner jeg meg selv såppas godt, at jeg ikke kler barna i rødt når jula er over..! – så derfor har jeg prøvd å finne frem noen klær som kan brukes “flere ganger”. Dette er ikke et sponset innlegg.

Antrekk 1: Sløyfe + skjørt fra minlilleskatt, genser + strømpis fra lillemartine

Antrekk 2: Genser + strømpis fra lillemartine, skjorte fra Kappahl, skjorts fra minlilleskatt

Antrekk 3: genser fra Ninafinaballerina, Skjørt + tights fra minlilleskatt, strømpis fra knertenogkaroline

Antrekk 1: Genser fra minlilleskatt, skjorte fra HM, Bukse fra lillemartine

Antrekk 2: Dressjakek fra lillemartine, skjorte + bukse fra HM

Antrekk 3: Skjorte fra Lindex, Skjorte m vest + skjorte fra HM

Antrekk 4: Dress x 2 fra Littlemountains, Skjorte + body + sko fra Lindex

Antrekk 1: jakke fra Kappahl, Shorts fra minlilleskatt, sko fra Falkanger, hårpynt fra Lindex

Antrekk 2: Vest fra ninafinaballerina, bluse fra HM, shorts fra Lindex

Antrekk 3: genser fra lillemartine, bukse fra ninafinaballerina, sko fra lindex

Antrekk 4: Genser fra HM, skjørt + strømpis fra lillemartine

 

Antrekk 1: Shorts + skjørt  fra minlilleskatt, Skjorte fra HM

Antrekk 2: alt fra lillemartine.no

Antrekk 3: alle glitterkjoler fra lillemartine.no

 

Jeg har lagt min ELSK på den kjolen som er med sølv og glitter på det siste bildet! ! !

6 kommentarer
    1. Utrolig mye fint. Men stive priser for en kjole, spesielt de nederste fra lillemartine..Hvertall etter min mening 🙂

    2. Anonym: jeg har ikke tenkt på prisene nør jeg har satt sammen klærne 🙂 tok de plaggene jeg likte best 🙂 men ja, mange barnemerker er dyre, dessverre!! 🙁

    3. Masse fint tøy, godt råd å kjøpe tøy man kan bruke flere ganger. Har selv fått en venninne til å sy kjole til min vesle prinsesse, og den er bittelitt julete, men ikke rød og kan absolutt brukes til flere anledninger etter jul også:) Takk for gode tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg