Giveaway fra MinLilleSkatt.no

Helga har gått rasende fort denne gangen også. Det har vært en minnefull helg, med feiring av bursdag og julebord med remagjengen vår. Jeg startet helga med 15 herlige jenter på bursdasvors, og toppet lørdag med julebord. Dagen i dag har jeg tilbragt ute i regnet med mine to små, og runder kvelden med hjemmelaget pizza og intervalltrening… Ja, og etter treningen er planen å shoppe litt. Jeg har nemlig inngått en avtale med en venninne om at vi bare skal køpe julegaver til redusert pris. Det vil si at vi ikke an kjøpe til ordinr pris, men feks 3 for 2, 30 %rabatt, osv.. Flere og flere nettbutikker starter med slike dealer, og det er noe jeg har tenkt å dra nyte av.

I DAG har jeg ikke tenkt å tipse om et tilbud, men heller noe dere kan VINNE! Fra i kveld, og frem til torsdag 21. november kl 18.00 kan dere vinne et plagg fra Little Mountains, levert av nettbutikken Minlilleskatt.no. Dette er en nettbutikk etter min smak, og fører mange av mine favorittmerker! Marianne som er mamman bak nettbutikken har en delikat smak når det komemr til klær, og butikken hennes bugner av deilige farger til både gutt og jente.

Som dere sikkert har fått med dere, så ELSKER jeg Little Mountains, og MinLilleSkatt fører mange av plaggene dems. Denne giveawayen er helt topp, og selv om man ikke har barn, så er det alltids noen å gi de bort til! Ingen grunn til å ikke delta! 😉 Plaggene som er med på giveawayen går fra str 74 til 128 og er i ULL!

VINN jakken ANEA til jente, eller ANDREAS til gutt fra Little Mountais

For å delta må du rett og slett skrive i kommentarfeltet om du ønsker å vinne ANEA eller ANDREAS, samt str ! !

Konkurransen varer til Torsdag 21 november kl 18.00

Ulldrakten er helt topp, og super til å ha under ytterklærne nå som det begynner å bli kaldere. . . .

Vi også tipse om at Min Lille Skatt har FRI FRAKT for øyeblikket! ! !


Jeg ELSKER grønnfargen på årets ullklær fra Little Muntains. Virkelig herlig! Blått er alltid en slager, og med Filips øyne så passer blåfargen utrolig godt! (skryte skryte!).. Ullklærne fra LM har jeg anbefalt flere ganger tidligere, så denne gangen er heller inget unntak. Love them – og barna får så mye skryt over varme gode klær!

 

MELD DEG PÅ GIVEAWAY og vinn en NYDELIG jakke !!

LYKKE TIL 🙂



 

 

 

 

 

410 kommentarer

Siste innlegg