Villa Rachel: Inside information..

Drømmehuset tar stadig mer og mer form, og det skjer stadig nye ting. Huset er tett, og vi ser tydelige grenser til rommene. I 2 etg er det plastikk forran noen av vinduene, slik at vi allerede nå kan se hvordan lyset blir. Vi har et hus med MANGE og store vinduer, og jeg gleder meg til å ha mye dagslys! Det klør virkelig i fingrene for å begynne å shoppe til huset!! Om ikke lenge er det klart for innsetting av vinduer, og da blir det enda enklere å se hvordan huset faktisk blir. Jeg gleder meg til å bruke tiden fremover på å planlegge rom, farger,tapet og interiør, og jeg trenger all hjelp jeg kan få!


Her ser dere litt av 2 etg. . . . De som bygger huset vårt sier de aldri før har bygd et så flott hus før, så da er det ihvertfall bare å glede seg til innflyrning!!


…selvfølgelig må man inspisere og fotografere litt i huset underveis..!

Nå fremover er det få enringer utvedig frem til de får utvendig kledning, tak og vinduer. Nå er det tørking på innsiden og forsterking som står for tur.

. . . .Så må jeg bare ta med gjenforeningen med barna etter 2 dager borte. Begge løp imot oss med åpne armer.De hadde hatt ei helt topp helg hos farmor og farfar, med hesteridning og flere utflukter. I tillegg ble det kakespising og pakker pga farsdagen. Lilja var superstolt over å ha pakket inn pakke til pappa som bare var fra henne og Filip <3. . . Etterpå ble det vanlige rutiner med “Lotta” førleggetid !

<3

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg