Mammsen Tipser: Billigere Vinterklær

Det er snart tid for å fylle både barnehage og hyllene hjemme med varmere klær. November er her, og vinteren står for tur. Vinterklærne er på full fart inn i butikkhyllene, og for mange er dette en utgiftspost som ikke er helt heldig. Jeg kvier meg for å kjøpe vinterklær, og synes det er dyrt å skulle punge ut over tusen kroner for en vinterdress som blir brukt i noen måneder. I dagens innlegg vil jeg gjerne tipse dere om bruktkjøp av nettom vinterklær. Spesielt til de minste barna er det ikke store slitasjer på klærne, og de kan godt brukes i flere generasjoner. På trendsales.no finner dere brukte og nye klær fra skandinavia. Her kan man finne brukte og ubrukte skatter til svært reduserte priser.

Jeg har blant annet bestilt et par UBRUKTE superfit sko til Lilja i str 23. De var fra fjorårets modell, men som hadde vært for små til eieren, og derfor selges de til en rimelig penge. Her betalte jeg rundt 250 kr for helt nye sko. Vi hadde også superfit i fjor, og de var helt topp! Jeg har også kjøpt et par skinnsko til Filip, samt de søøøteste skinntøflene for å ha inne. Jeg har også bydd på et par Mini A Ture vinterjakker fra noen sesonger tilbake. Like fine enda! 🙂 På Trendsales kan du finne klær fra kjente merker som Mini a Ture, Reima, Ticket To Heaven, Wheat, Racoon, Molo osv til opptil 80 % avslag. Klikk på merkenavnet, så kommer du direkte til kategorien 🙂 Tips: skal du søke på feks vinterdresser, må du søke på “flyvedragt”.Jeg leter også etter GULE støvler til Lilja i str 23, og diverse til huset til meg selv. Her har jeg funnet mange skatter, men de får jeg dele en annen gang. Jeg anbefaler absolutt å ta turen innom nettsiden 🙂

Her kommer noen av mine danske vinterfavoritter som ligger på Trendsales.no:

Jentefavoritter:

 

For å handle på trendsales, må du lage deg en bruker.

Dette kan du gjøre ved noen enkle tastetrykk HER.

 

 

//innlegget er i samarbeid med Trendsales.no//

 

10 kommentarer
    1. Sitter og kikker på Trendsales nå.. Hvordan er det å få tilsendt til Norge? Blir det en kjempeporto? Og hvordan byr man? Er litt skeptisk med en gang det er snakk om å bestille fra utlandet, selv om det bare er Danmark.. 🙂

    2. Sofie: Frakten kommer an på hva du skal ha sendt, men som regel er det rundt 60-90 kr for litt større klær (vinterdress/sko osv). Noen er emd på å dele frakt kostnaden. For å by må du lage deg en konto, og når du er logget inn, kan du velge å betale med kort eller sette inn penger å trendsales.no .Jeg har aldri opplevd å ikke få varen, så hittil har jeg bare positivt å si om forsendelser 🙂

    3. Aaaaaahhhh genialt, dette er jo nesten som ebay, bare at en finner de gode danske merkene her 🙂 Tenkte å lage meg enkonto og se litt mer på det. Sender alle til Norge da og har du avtalt portoen på forhånd?

    4. hei! handlet MYE på trendsales da jeg tidligere bodde i danmark 🙂 når du handler der nå, får du de til å skrive utenpå pakken hvor mye det er av verdi og om det er en gave? eller sender de bare som vanlig brev? det er vel toll- og momsfritt som gave mellom privatpersoner under 1000,- om jeg ikke husker feil?

    5. anne: jeg er litt usikker på hvor mye det er mellom privatpersoner, men man kan jo høre med selgeren 🙂 Det er jo såå mye fint å handle! Og helt topp med gjennbruk! 🙂

    6. Har du bare pleid å fått det sendt som vanlig brev uten at de har skrevet noe utenpå? Og du har ikke betalt toll osv? 🙂 Trendsales er genialt!

    7. Anne: jeg har i grunn aldri handlet over 1000 kr til privatpersoner, men regner emd at det ikke skal være noe problem. Det er nok et fåtall som vet om reglene, og vanskelig for andre å sette en verdi på en pakke med brukte plagg (feks). Det er vel mer hos butikker/forhandlere at man må pakke ting som en gave 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg