Storgutt!

Det er ikke lenge siden jeg snakket om at Filip hadde tatt sine første skritt, og at det ikke var lenge til han var å karakterisere som turbo nr 2. Vi kan trygt si at tiden er inne for knall og fall, og at vi har ønsket blåmerkene velkomne. Filip reser rund og skal som søsteren sin, gjøre alt selv. Altså, han er selvfølgelig ikke der at han skal kle på seg selv, men han vil gjerne spise selv, holde i alt selv og ihvertfall GÅ selv. Nå som han endelig har knekt koden, og tør å bevege seg alene, har han opplevd en ny hverdag som jeg tror han trives i. Han er på mange måter lik storesøster, men også veldig ulik.

Her om dagen gikk vi en tur med Lilo (hunden vår), og da ville Filip passe på. Han klarer jo fint å vise uttrykk for hva han vil, så vi skjønner som regel hva han mener.

Ellers er det mye som har skjedd med huset siden siste jeg la ut bilder, så jeg gleder meg til at dere skal få se hvordan det har blitt!!. Det begynner virkelig å ta form!!

Hverdagen er stort sett den samme, med små justeringer. Det felles er at de morgenene jeg skal kjøre barna i barehagen, så tar vi en liiiiten timeout før vi farer ut ytterdøra. Barna får hver sin muffinsform med noen rosiner eller fruktbiter, så får jeg noen sekunder til å ha på meg ytterklærne + å gå over lys, sjekke at jeg har fått med meg alt, telle ryggsekker osv. Det er ikke mye de youtube, men akkurat nok til at jeg får gjort mitt. Det hender også at Lilja har fått låne iphonen min, og da kører hun show fra youtube. Hun er (kremt.. litt skremmende), en reser på både iphone og youtube, så hun finner frem til noe de kan sitte å se på i mens jeg feks lufter hunden.

Her sitter de klare til barnehagen begge to 🙂

5 kommentarer
    1. Så søte barn.Greit når de blir så store at de kan få ting som kan oppholde de litt,så man får gjort litt små ting :)Og som du sier,de er skummelt flinke med all elektronikk nå de barna! Hvilken rase er hunden deres?Er det en pomeranian?

    2. Hei, Rachel! Du som kjøper så mye fine klær til barna dine – er du interessert i å selge noe om du fortsatt har fra str 0-3/4 mnd? 🙂

    3. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
      Look advanced to more added agreeable from you! However, how can we
      communicate?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg