Touch of Fall!

Pluselig var det planleggingsdag i barnehagen, og den kom like overraskende som den gjorde forrige gang. Deler av dagen tok vi knasende med ro, mens noen timer måtte tilbringes på jobb. Jeg knipset et par bilder av ungene før vi dro, og ble minnet på hvor nydelig høsten egentlig er! Høsten er den perfekte årstid. Ikke for varm, ikke for kald, man har mange grunner til å være utendørs, men også mange til å tulle seg under teppet og koke kakao. Det blir mørkere ute, og stearinlysene får endelig gjøre stemningen. Det er nydelige farger, og og perfekt lys.

Jeg smilte og måtte få Robin til å komme å se da jeg gikk gjennom bildene av denne sjarmisen. Det er såå herlig å se de lure blikkene og det nydelige smilet han har på lur. Han er så utrolig stolt når han står og går selv! Filip er kledd i høstfarger, og har sko fra //Zarah Kids//, Bukse fra //H&M//, Skjorte fra //Wheat// og knalltøff genser fra //LittleMountains// i mosegrønn. (NB: bildet som følger når man trykker på linken, er en blå genser, men det er GRØNN man kjøper ved denne linken. Genseren finnes også i blå, og den kan kjøpes her.) Jeg har linket opp imot de små størrelsene her, men de finnes også i større.

Her må jeg virkelig skryte av både forrige og årets kolleksjon fra Little Mountains by iis. Ullklær til de små med fantastiske farger og passform. Vi har MYE fra forrige kolleksjon, som jeg har brukt supermye både vår, sommer, høst og vinter, og nå gleder jeg meg til å ta i bruk nye farger! Little Mountains by iiS er en norsk designkolleksjon for gutter og jenter i alder 0-10 år, som er inspirert av norsk natur og kultur. De har tatt i bruk nostalgiske elementer fra norsk strikketradisjon, og dyr og eventyrfigurer går igjen i detaljene. Det BESTE med ull er at den regulerer kroppstemperaturen perfekt gjennom alle årstider. Og enda bedre er det når ullklærne ser bra ut! Nå får man kjøpt Little Mountains i utvalgte nettbutikker, og en av dem er www.ninafinaballerina.no


Lilja var i storform, og gledet seg til å besøe pappsen på jobb, og ikke minst til å få besøk av tremeningene, Anna og Jenny.

Lilja har på seg bukse fra //Pompdelux//, Rosa Ulljakke fra //LittleMountains//, Skjerf fra //NameIt//, og spenne fra //Lillemartine//.

Little Mountains er normal + i str, og her har Lilja str 86/92, og Filip str 74/80.

Friends for life <3


Godgutten min!

 På søndag kommer et samleinnlegg av mine ull-favoritter i år.

Kom gjerne med spennende merker og nettbutikekr som har ullklær som skiller seg litt ut, eller som er ekstra fine!

Tips meg!


10 kommentarer
    1. Tina: jeg måtte dobbeltsjekke, så nei, den buksa var ikke ull. men mener de har noe ull? denne var i viskose.. ! men veeeldig fin. Den er fra fjorårets kolleksjon da 🙂 Og jaaa, memini, lille lam, woolland er favoritter! !

    2. Så utrolig nydelige barn dere har. Smelter helt.
      Jeg har forresten sendt deg en mail. Lurer på om du kunne sende de malene du har brukt i forhold til bryllupet. Mailen min ser du vel i kommentaren? 🙂 Klem

    3. Hvilket program bruker du for å få bildene så fint sammen? 🙂 har sett flere eksempler på det i bloggen din, hadde vært greit å vite hva slags program andre folk bruker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg