Happyface!

I går la jeg meg med et smil om munnen. Jeg viste at når barna våknet (vekkerklokka vår), så kunne jeg ta gullungene med opp i senga og kose kose kose! Jeg hadde nemlig ordnet meg fri, og planen var å gjøre absolutt ingenting. Altså, det å ta seg fri for å kjede seg er jo ikke et alternativ, så planen var å fylle garderoben med noen nye ting til meg selv. Jeg er ikke så flink til å kjøpe meg ting selv, så i dag var det min tur å fornye seg litt.Så etter barna ble sluppet av i barnehagen, gikk turen videre til shopping. Denne shoppingrunden stoppet da kortet sa “nok er nok”, så da vendte jeg snuten hjemmover, og er nå i full gang med å skrive takkekort fra bryllupet. De ble jo bare SÅÅÅÅ fine, og vi er superfornøyde! . . . . et litt spesielt takkekort, kan man kanskje si…! De er selvfølgelig laget av våre kjære fotografer fra tittmelhus.no. De av dere som var på bryllupsmessa sist helg, har kanskje sett takkekortene våre? 

Jeg er ei “komfortabel” jente, og liker å ha på meg gode klær. Ikke minst, så HATER jeg å fryse, så jeg kler meg heller litt ekstra. I dag ble antrekket en av mine favoritter for tiden. Dongribukse fra HM, og ULLgenser fra iis woolding (samme som lager barneklærne fra iis by little mountains). Denne genseren fikk jeg i går, og er en superfavoritt allerede. Kolleksjonen kommer i butikkene i løpet av oktober, så jeg skal tipse dere om hvor de selger den så snart den er ute! En knallfin kolleksjon for oss voksne også! – og for de av dere som har sett barnekolleksjonen for høst/vinter 2013, så er det maaagiske klær!


 
Ull er gull på høstdager som denne! Da trenger man liksom ikke så mye mer!

…JA den etterveksten skal ordnes asap! Vurderer å blitt litt mørkere.. Hva tror dere??

En fornøyd pike etter shoppingrunden. Selv om jeg har kjøpt meg tidenes mest harry jakke fra Marc Cane og er tom på kontoen, så er jeg fornøyd.

Ellers ble det en plane grå ullgenser fra In Wear, Lue fra Svag, Noen topper og en strikkejakke fra BikBok, beige genser fra Zara  og noe småtterier til barna.

Nå venter middag hos svigers og en rolig kveld med pakking av takkekort!  🙂

Selvfølgelig skal dere få en sniktitt på dem også, men det kommer sammen emd en giveaway fra Titt Melhuus om noen dager!

4 kommentarer
    1. SÅ deilig genser!! Og ikke minst så deilig med en shopping dag.. Gleder meg stort til babyen her har flyttet ut av magehuset, og graviditets kiloene er jobbet bort slik at jeg også kan fornye garderoben…:)
      Gleder meg til å se takkekortene… litt spent også merker jeg :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg