Mammsen Tipser: Høstfavoritter fra Ellos.no

Jeg er kanksje i overkant interessert i barneklær, og ja, vi har MYE barneklær. På kveldstid kan jeg sitte å surfe i lange timer, bare for å se, og noen ganger ender jeg opp som i dag, å lage kollasjer for dere lesere. Som regel er dette på hobbybasis, og jeg gjør det fordi jeg liker det. I dag har jeg surfet meg gjennom HELE ellos.no, og funnet mine favoritter. Noe er bestilt, men sannelig kan man ikke få alt man har lyst på!! 

Her er mine høstfavoritter til barn fra Ellos.no

Antrekk 1: Vest, Gul genser, Skjørt, sko

Antrekk 2: vest, Svart genser, Tights, Sko

GUTTEFAVORITTER kommer etter hvert!

– men dere kan begynne å se på denne SUPERSØTE fleecejakken med stjerner på. Finnes også i turkise.

JAKKEN koster bare 149 kr! ! ! Kan kjøpes HER… 😀

 

Ellers har Filip på seg ulldress fra fjorårets Little Mountains kolleksjon, Vintersko fra Superfit, og Lue fra Name It.

Jeg har samlet mine guttefavoritter fra Ellos, og mine Sporstsfavoritter i et eget innlegg, som kommer om litt  🙂

Stay Tuned!



 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg