VINN gavekort på 1400 kr fra KAPPAHL !

Det er lenge siden det har vært noen konkurranse her på bloggen, så her kommer en for alle.

Nå kan du vinne gavekort fra KAPPAHL til en verdi av 1400 kr.

Jeg deler ut 2 x 700kr gavekort

Alt du trenger å gjøre er å:

* Dele et av bildene under (print screen) på Instagram, og tagge meg @rachelhauan + #mammarachel #konkurranse

ELLER

* LIKE siden min på facebook –> HER

NB: HUSK å skrive mailadressen din og hvor du deltar, som en kommentar i dette innlegget.

Gavekortet kan brukes på alle klær hos din nærmeste kappahl butikk!

Supersøte tøfler gjør antrekket til de små. Til bare 79.90 er det så absolutt en overkommelig pris for å friske opp antrekket.

Filip har fått seg et par brune tøfler/sko, og de er knallfine!!

MiniBoy favoritter. Det er SÅÅ mye stilig til gutter…!

Det er ikke mange ukene siden jeg kjøpte en hel haug av salgsklær. Blant annet denne mingrønne buksa med knallrosa belte, og rosa tskorte + mye mye mer!

Supersøte jenteklær i både duse og knall farger!

….og litt til de større jentene – som jeg pleier å kjøpe fra selv!

Det kommer et eget innelgg om Kappahls damemote, så stay tuned!

HUSK at Kappahl har 3 for 2 på alel barneklær frem til LØRDAG 79september


KONKURRANSEN gjelder ikke bare de som ønsker barneklær, men er for ALLE 🙂

AVSLUTTES: 15. september

 

 

 

199 kommentarer

Siste innlegg