2 days to go!

Som dere kanskje skjønner, så er dagene ganske stappfulle av bryllupsforberedelser, og det har blitt lite tid forran pcn. Ja, generelt liten tid både hjemme, og i sittende stilling.

Lokalet begynner å ta form, og jeg gleder meg til å vise dere bilder. Kokken har allerede inntatt kjøkkenet, og det dufter deilig! Menyen er til å få vann i munnen av, og jeg kan nesten ikke vente!!

I går var vi i samtale med presten, så nå er kirkeprogrammet skrevet og prossedyren gjennomgått. Det skal sannelig ikke være bare bare å gifte seg 😉


Sommerfuglene har begynt å komme for fult, og jeg har kjent på følelser jeg aldri har kjent før. Kroppen går på høygir, samtidig som jeg er ganske avslappet når det kommer tild et å bli gift. Pynten og dekkingen av bord er snart på plass, og småtterier gjennstår. Robin har satt seg bortgjemt i en krok med hodetelefoner, og pizzaen står i ovnen. Ja, i kveld blir det pizza til middag etter flere dager med underskudd på det meste. Filip har vært pyntekonge denne uken, mens Lilja har vært så heldig å få være i barnehagen. Sannelig så tror ejg at Filip hadde foretrukket barnehagen fremfor en låve med pynting..

10. august 2013 i Havstein kirke kl 13, skjer det!

Jeg tar en liten timeout fra blogglivet de neste dagene, og kommer STERKT tilbake med bilder og mange gode tips og triks til bryllup. Jeg har lært mye på veien, og det er mange gode tips å få med seg til de som er i planleggingsfasen.

 

 

17 kommentarer
    1. Lykke til på den store dagen på lørdag! Til helgen har jeg vært gift i 5 uker, og det er utrolig hvor fort tiden går! Jeg følte meg litt rar, men selvfølgelig også veldig lykkelig dagen etterpå. “Er det over nå?!” Så nye tid og energi og vips er dagen overstått. Nyt dagen og glem evt små feil eller mangler! Dokumenter så mye som mulig! Kos deg med dine nærmeste – og igjen Lykke til! 🙂

    2. Lykke til, og gratulerer så mye på forskudd! Dør nesten av spenning her, gleder meg så til å se resultatet 🙂 Etter planene dine å dømme, blir dette kjempebra! Nyt det 🙂

    3. Masse lykke til på den store dagen :0D Nyt den til det fulle, og sørg for å få dokumentert så mye som mulig :0)

    4. Masse, masse lykke til på den store dagen! Alle gode tanker og ønsker sendes deres vei.
      Gleder meg masse til bilder og oppdateringer – og er sikker på at du kommer til å være flott som brud =D

    5. Lykke til igjen med den store dagen, nyt den til det fulle!!! 😀 <3
      PS: Vi var også i Havstein Kirka, utrolig flott kirke og nok et sammentreff :p
      Klem fra Anne Mette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg