Mammsen Tipser: Music Angel! + GIVEAWAY!

Dagens tips er et produkt jeg kom over da vi var på Rhodos tidlig i sommer. De vi reiste med hadde med seg en høytaler som het “music angel“, og denne ble flittig brukt! Pga det stilige designet og den enormt bra lyden, bestemte jeg meg for å få tak i meg en slik en, og jeg endte opp med ROOOSA ! ! De kommer i 9 flotte farger, og sklir rett inn i de flestes hjem.Vi brukte den både på stranden, til å forsterke lyden fra pcn, og til å skape stemning ute på terrasen. her hjemme har den faktisk fast plass i veska mi, slik at jeg alltid kan lage litt ekstra stemning (.. så om du hører disco fra melkekjøla på Rema 1000 Flatåsen, så er det bare meg..)

GIVEAWAY: se lengre ned på siden!

Den er såppas liten at den lett kan taes med i jakkelomma, og kan benyttes på så og si de fleste nyere lydkilder (iPhone, iPad, Mac osv).

Music Angel har fått terningkast 6! Les artikkelen HER.


Denne høytaleren spiller musikk fra begge sidene, og har en enorm batterikapasitet på opptil 100 timer! Høytaleren kan kobles sammen med andre Music Angel Friendz enheter slik at lydstyrken økes. Den passer til iPhone, iPad, iPod, MP3 spillere, PC, MAC; kort oppsummert alle digitale lydkilder som har 3,5 mm hodetelefon-utgang. Ved kjøp får man i tillegg to kabler, en ?smykkepose? til oppbevaring og brukerveiledning. Enheten kan lades fra PC/MAC og vanlig USB-lader. Ladetid 1-3 timer.

Denne lille lekkerbisken får du for bare 199 kr !

kan kjøpes i de fleste elektrobutikker, samt utvalgte butikker på nett! 🙂

ABSOLUTT VERDT PENGENE! – ANBEFALES –

Dette er den perfekte vennegave både til store og små. Et produkt som man kanskje ikke har fra før, og som ikke koster skjorta, og har god kvalitet!

GIVEAWAY

NÅ kan du vinne en SØLVFARGET Music Angel på bloggen min. 

Alt du trenger å gjøre for å delta er å:

* skrive mailadressen din i kommentarfeltet

* trykke LIKER på facebookknappen under blogginnlegget

 

Vinneren kåres onsdag 7. 08.13

 

PS: følg meg gjerne på instagram på RACHELHAUAN for små hverdagsglimt som ikke dukker opp her på bloggen 🙂


120 kommentarer

Siste innlegg