En perle langs kysten..

I helga har jeg prøvd på noe nytt, nemlig å dra på hyttetur UTEN pc. Det har igrunn vært deilig, og helga har blitt benyttet til blant annet å oppdage en perle langs kysten, kalt Smøla.

Fredag ettermiddag pakket vi kofferten, og satte snuten mot Smøla, sammen med et vennepar og noen venner av dem. Guttene skulle sykle “Smøla Rundt”, altså et sykkelritt, og vi “fruene” var med for å heie og passe på ungene. Vennene våre har feriehus der, og hadde emr enn nok plass til alle oss! Turen tok omtrent 4 timer inkludert en ferigetur på 25 minutter. . .

…og det å ta BÅT var høydepunktet på turen!


Lilja var i fyr og flamme da hun fikk se den stoooore båten som vi skulle dra med.Enda bedre ble det da BILEN også fikk bli med!

“mamma..bila på båten på vannet med mamma pappa og filip!!!?JAAAAAAA”


Søta mi <3 i hjemmestrikkagenser (farmor) og bukse fra GULLKORNDESIGN <3


Avslappet stil på to av mine favoritter <3

Hovedgrunnen for turen var at gutteboys skulle sykle sykkelritt på lørdag. Jeg ble med til startstreken for å avbilde den flotte gjengen som skulle sykle 8 mil i 10 grader og stiv kuling..! Jeg var overlykkelig over at det ikke var jeg som sto på andre siden av kameralinsen da regnet begynte å hølje ned noen mnutter etter at jeg hadde kjørte derfra. Heldigvis for gutta klarnet det, og de fikk en fin, men hard tur, og fullførte 8 mil på under 3 timer. Det er igrunn ikke så vanskelig å se hvem av disse gutta som er Robin?? 


Heia Heia Heia Heia Heia Heia!  ! !  PAPPAAAAA ! ! ! Heia Heia Heia Heia Heia Heia

I mens guttene syklet, gikk vi oss en liten tur. Flott natur på Smøla, men ellers ganske så forlatt..

Vi avsluttet lørdag med deilig Pampas Entreqote fra Rema 1000, bakte poteter og MYE tilbehør, og toppet det hele med jordbær og is til dessert! Etter en god middag var guttene for ivrige til å legge seg i hver sin sofa, så stemningen steg for hver tomme boks på bordet.

 

TAKK FOR VÅR FØRSTE TUR TIL SMØLA!

 

 

 

4 kommentarer
    1. For noen NYDELIGE barn du har!!! Og den genseren Lilja har på seg var utrolig flott…! Tror jeg må smiske litt med svigermor å se om ikke hun kan strikke en slik til min lille prins… Ser Filip også har genseren, men i andre farger! Herlig…!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg