Outfit-konkurranse

Jeg har faktisk meldt meg på en konkurranse!

Gjennom www.trendsales.no har jeg meldt meg på “sommerens outfit konkurranse”. Alt man trenger å gjøre er å finne FEM sommerfavoritter, og legge dem inn på trendsales sine sider. Premien er et gavekort på 1000kr til shopping på trendsales.no, og muligheten til å stikke av med ditt sommerantrekk.

Dere kan melde dere på HER

Jeg ELSKER denimshorts, blonder, og har i år fått en svakhet for gult! Her ser dere mitt bidrag til konkurransen..

(jeg har satt dette sammen til en kollasje, men alt man trenger å gjøre er å laste opp 5 linker på denne siden)

STEM gjerne frem mitt bidrag i konkurransen !

Jeg har også HAMSTRET conversesko til barna. Ja, ikke mindre en FIRE par converse i ulike farger og størrelser er på vei til barna i posten. Brukt, vell og merke, men fortsatt fine. Og til den nette sum mellom 99 og 200 kr inkl frakt! Jeg har kjøpt MYE sko på trendsales, rett og slett fordi ejg synes det er dyrt å kjøpe nytt når det er av spesielle merker, og fordi jeg synes det er flott at folk selger videre når det er ting de ikek bruker. Jeg er så absolutt for gjenbruk!  

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg