Barnehagefri!

Dagen i går endte på samme måte som den startet, nemlig tidlig! Jeg klarte å sovne over pcn etter vi hadde lagt ungene. Planen var å lage ferdig mye av “scrappingen” til bryllupet, men sannelig ble det en lite effektiv kveld. Jeg var i sovemodus allerede kl 20.00, og innen klokken var slagen lå hodet på puta.

Det er hektiske dager og mye som skjer. Foreløbig går det fint med meg, men stresset kommer seg sakte men sikkert. Flere momenter har sneket seg inn i tilværelsen vår, noe som preger hverdagen og “topplokket”. Livet er i forandring, og det merkes på godt og vondt. Det kommer nok oppdateringer etterhvert om det meste !

– det er kanskje snart tid for kveldens mammahjørne.. ! (..elle syteinnlegg, som man også kan kalle det!!)

Nå har Lilja tatt sommerferie fra barnehagen i noen uker, og mine tre koser seg hjemme om dagene. Vi er ikke spesielt heldig med været her i Trondheim for tiden, men de dagene eller timene vi får, utnytter vi til det fulle. Her om dagen tok jeg meg noen timer fri for å bli med dem til byen for å spise lunsj. Det var utrolig lenge siden, og veldig koselig. Det så ut som at barna storkoste seg med mat og ballonger fra Egon.


Filip synes det var sååå stas med ballong! !

Samme dag, ble det turgåing med Linn & Linnea, og Beatrix & Iben fra barselgruppa. Det var deilig å komme seg ut i marka, og skravle litt bryllup!


Filip fikk låne capsen til Iben. Se sååå tøff da! Caps må vi sannelig kjøpe oss…!  – og en NY baseballjakke, da denne er i str 62..!

 

I dag prøver jeg på nytt med både blogging og scrapping! Foreløbig er barmenyen klar, og er dere sååå nysgjerrige til at dere ikke klarer å vente på å se til bryllupet er her, kan dere se den på instagram. Mye av det som skjer i tiden fremover med tanke på bryllupet komerm jeg til å vise kun deler av. Dette er for å ikk avsløre alt for de som skal komme, da jeg vet mange av de inviterte er faste lesere av bloggen min. NOE skal dere selvfølgelig få se, og jeg skal fortsette å dele tankene, ideene og inspirasjonen min.

Er det noe som er bryllupsrelatert dere ønsker at jeg skriver om, så si gjerne ifra!

I morgen har jeg tatt meg fri, men det er likevell MYE som står på planen!

* levere ringer til rens og gravering

* møte med Karianne (hun som skal lage blomsterbuketten(e))

* finne klær til robin – Eva Brud

* Bestille vin fra polet

* Møte med banken

* Møte med megler

* Møte med entreprenør ang huset

* Sverigetur

 

1 kommentar
    1. Bryllupsplanlegging tar på ja, det er ikke bare, bare. Jeg er å heldig at jeg ble sykemeldt – lucky me å da fikk jeg litt mer tid…haha! Heldig du er som har søteste Karianne med på lasset 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg