Dagens Filip Valentin

Det er ikke ofte det kommer outfit fra lillebror i huset, men i dag følte jeg for å vise frem vår tøffe guttebass.

De fleste jeg snakker med synes det er så utrolig mye fint til jenter, og det er det også, men jeg har alltid synes at gutteklærne har vært så tøffe. Jeg husker det første plagget Robin noen gang har kjøpt på egenhånd, var en baseballjakke til filip, før han ble født. Han var så stolt over å skulle få en gutt, og gledet seg å kunne kle han opp som en riktig tøffing. Tiden fra nyfødt og frem til nå har det gått mest i duse blåfarger, men på same måte som med Lilja, har jeg innsett at barna kler farger. Med sine krystallklare øyne, kler Filip det meste, men det er først nå jeg har begynt åt a ibruk gutteklærne. Babyklærne er pakket bort, og venter spent på en ny arvtaker..

I dag har Filip på seg Conacfarget Shorts fra Pomp de Lux ( NÅ på salg til114kr)  hvit singlettbody fra H&M (str 80) og oppbrettet skjorte fra Benetton (str 74kr)

Jeg har også startet prosessen barnehagestart. Det er mye som kal ordnes, og begge barna trenger nytt. Lilja har vokst noen cm i sommer, og Filip haler innpå. .Både ytterklær, bhg klær til innebruk, tøfler, utesko, navnelapper, spiseutstyr mm skal handles inn, og i tillegg til husbygging, flytting, full jobb og bryllup er det mer enn nok å holde styr på for tiden.

 

 

3 kommentarer
    1. Vivtra: Så hyggelig av deg! Tusen takk for det 🙂 Jeg skal prøve kjoler med jentene i neste uke, så forhåpentligvis blir det i orden da, men om ikke, så sender jeg deg en mail!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg