Sommerbryllup – what to wear…?

I innbydelsen vår skrev vi “sommerlig” som dresscode. Her er det altså åpent for det meste..

Jeg har fått flere hendvendelser fra venninne mine om HVA de skal ha på seg, eller HVILKEN kjole. Jeg skjønner det kan være vanskelig i havet av nydelige kjoler på nett. Jeg personlig ELSKER nelly.no, men jeg har plukket ut noen kjoler fra blant annet promgirl.com og trendsales.no . På trendsales finner man kjoler til svært redusert pris, mens på promgirl finner man kjoler ikke alle andre har. . Og for å komme med et hett tips, så finner man flotte kopier av kjolene fra promgirl på ebay. .

For min del spiller det ingen rolle om jentene kommer i kort eller lang kjole, stram eller løs, skjorte, bluse eller skjørt. Hele poenget med dresscoden er at det skal være noe sommerlig over antrekket.

Jeg har funnet mange av mine favorittkjoler på trendsales, og handlet mye der i det siste. Dette hårbåndet tenkte jeg kunen bli søtt til brudepikene mine..?

Personlig synes jeg at det er morsomt å lete etter nye og spennende ting. På trendsales finner jeg mye lekkert som ikke alle andre har. Det kan både være brukte og nye ting. Spesielt morsomt er det jo hvis man kan kjøpe noe “second hand”, som faktisk ser nytt ut.

Til der som skal gifte dere, eller ønsker noen sparkling shoes, kan dere jo se på disse lekre glitterskoene til bare 249 kr, disse diamant skoene, eller disse!

Er du ikke bruker, kan du lett lage deg en HER – gratis!

//Innlegget er i samarbeid med Trendsales,tema og bilder er mitt valg//

7 kommentarer
    1. Hehe, for et sammentreff, jeg har 2 av de kjolene der! De to Elise ryan-kjolene med blomster. Men brukte dem i bryllup i fjor da, så skal ikke bruke dem i ditt 😉

    2. Hei! Det var mange fine kjoler gitt! Har du link til den nederst til høyre fra promgirl.. er jo nesten umulig å begynne å lete etter den inne på siden. Gjerne link til den blondekjolen fra promgirl også:)
      Gleder meg til å følge dere i husbygging, da vi er igang selv med byggeprosjekter;)

    3. Hei 🙂
      har du link til chiffon dress kjolen som er turkis/blå med pynt rundt livet og stroppløs? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg