Quality Time

Det er ikke mange timene jeg har å porsjonere ut for tiden, men de jeg har brukes godt. Jeg har igrunn litt dårlig samvittighet overfor Lilja, som aldri får alene tid med mammsen sin, men prøver å ta henne med meg alene om sjansen tilbyr seg. Feks om vi har glemt å kjøpe noe på butikken, eller jeg skal på posten for å hente en pakke. Ja, fordi det er nemlig SUPERSTAS å få være med i “reserbilen” (som er en kassebil som bråker mye..!), og høre HØY musikk. Spesielt på godværsdager er det ekstra gøy å få ha vinduet åpent. Ja, for ikke å snakke om det å sitte oppå skranken når vi henter pakker, og hun får levere hentelappen til postdamene, og det å låse bilen med egen nøkkel. “Se mamma, se mamma”, så klikker hun på nøkkelen så bilen lager en klikkelyd.

I dag var dagen for litt ekstra kosetid..!

Jeg tok edm meg Lilja for å hente en pakke, og hun fikk gjøre akkurat som hun pleide. Selv om det ikke var mange minuttene vi var borte, fikk hun gjøre noe alene uten guttaboys hjemme.


Søte mi som plutselig så så stor ut! Her i kledd rosa glittersko fra Toms fra lillemartine, shorts fra Kappahl, singlett fra syden (sydengave fra ronja)

Etter middag, dro Robin for å sykle med noen kompiser. Da benyttet jeg tiden alene med barna til sang og lek. Vi dro ut på lekeplassen, som ligger kant i kant med plenen vår, og koste oss lenge. Etterpå spiste vi IS, og avsluttet med et bad. Begge ungene sovnet uten å protestere, og jeg og Robin kunne kose oss med reker og planlegging av tiden fremover.


Hihihihi såå godt med is i godværet! !

 
<3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg